Современное общество ждет от школы мыслящих, инициативных, творческих выпускников с широким кругозором и прочными знаниями. Школа в условиях модернизации системы образования ищет пути, которые позволили бы выполнить этот заказ общества.
АНАЛІЗ РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ за 2013-2014 навчальний рікЗаступник директора : СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА БІЛОНОГ
АНАЛІЗ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІза 2013-2014 навчальний рікЗаступник директора :
СВІТЛАНА СТАНІСЛАВІВНА БІЛОГУРОВА
Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
01.10.2012 № 1060
І. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає поняття електронних освітніх ресурсів (далі - ЕОР), їх види, порядок розроблення та впровадження.
1.2. Це Положення розроблено відповідно до Законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про загальну середню освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про вищу освіту", "Про позашкільну освіту", "Про авторське право і суміжні права", національних стандартів України ДСТУ 3017-95 "Видання. Основні види. Терміни та визначення", ДСТУ 7157:2010 "Інформація та документація. Видання електронні. Основні види та вихідні відомості", державних освітніх стандартів з урахуванням вимог державних санітарних правил і норм та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність в сфері науково-методичного і матеріально-технічного забезпечення системи освіти.
1.3. Під ЕОР розуміють навчальні, наукові, інформаційні, довідкові матеріали та засоби, розроблені в електронній формі та представлені на носіях будь-якого типу або розміщені у комп'ютерних мережах, які відтворюються за допомогою електронних цифрових технічних засобів і необхідні для ефективної організації навчально-виховного процесу, в частині, що стосується його наповнення якісними навчально-методичними матеріалами.
Проблема, на розв'язання якої спрямована Концепція
Використані скорочення, терміни та визначення:
ІКТ – інформаційно-комунікаційні технології;
Електронна освіта – цілеспрямований процес і досягння результатів виховання та навчання засобами електронного навчання (e-learning).
Електронне навчання (e-learning) – система навчання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Корпоративна мережа – комунікаційна система, що належить і / або керована єдиною організацією відповідно до правил цієї організації.
Цифрові освітні ресурси – всі види інформаційних ресурсів (тексти, графіка, мультимедіа), які користувач може завантажити на локальний комп'ютер, Інтернет-портал, віртуальні чи хмарні сховища для використання в освітніх цілях, з дотриманням відповідних прав.
Ми стикаємось з алкоголем скрізь. Реклама пива і інших алкогольних напоїв, якою насичений телеефір, атакує нас щодня. Алкоголь продають в магазинах, в кіосках, в барах. Його вживають усюди — на вулиці, в громадських місцях. Його п'ють і батьки, і родичі, і сусіди, і чоловіки і жінки. Так в чому проблема?
З тютюнопалінням ми стикаємося повсюдно. Здавалося б, в чому проблема? Невже тютюнопаління шкодить нашому здоров'ю? Що таке сигарета і з чого складається тютюновий дим?
Законодавство України, а саме Сімейний кодекс в ст. 150,
визначає, що батьки зобов'язані виховувати дитину у дусі поваги до прав і свобод інших людей, любові до своєї сім'ї та родини, свого народу, своєї Батьківщини. Батьки зобов'язані піклуватися про здоров'я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток, забезпечити здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, зобов'язані поважати дитину, готувати її до самостійного життя. Злісне невиконання батьками, опікунами чи піклувальниками встановлених законом обов'язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена опіка чи піклування, що спричинило тяжкі наслідки, - карається обмеженням волі на строк від двох до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк. Так, батьки (усиновлювачі) або опікуни чи інші фізичні особи, які на правових підставах здійснюють виховання малолітньої особи, також заклади, що здійснюють щодо малолітнього функцію опікуна, відповідають за неналежні виховання та нагляд (інколи в літературі висловлюється аргументована думка з приводу того, що доцільно було б ввести відповідальність батьків та опікунів не лише за неналежне виховання та нагляд але й за неналежне утримання яке матиме місце у разі крадіжки малолітнім грошей або продуктів харчування з магазину для прожиття), а навчальні заклади, заклади охорони здоров’я, інші заклади чи особи, що зобов’язані здійснювати нагляд за малолітнім, - мають нести відповідальність лише за неналежний нагляд.
Відповідно до ст. 22 Кримінального кодексу України (КК) кримінальної відповідальності підлягають особи, яким до вчинення злочину минуло шістнадцять років Також до кримінальної відповідальності притягуються неповнолітні особи у віці від чотирнадцяти до шістнадцяти років лише за умисне вбивство, посягання на життя державного чи громадського діяча, працівника правоохоронного органу, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовця, судді, народного засідателя чи присяжного у зв’язку з їх діяльністю, пов’язаною із здійсненням правосуддя, захисника чи представника особи у зв’язку з діяльністю, пов’язаною з наданням правової допомоги, представника іноземної держави, умисне тяжке тілесне ушкодження, умисне середньої тяжкості тілесне ушкодження, диверсію, бандитизм, терористичний акт, захоплення заручників, зґвалтування, насильницьке задоволення статевої пристрасті неприродним способом, крадіжку, грабіж, розбій, умисне знищення або пошкодження майна, пошкодження шляхів сполучення і транспортних засобів, угон або захоплення залізничного рухомого складу, повітряного, морського чи річкового судна, незаконне заволодіння транспортним засобом, хуліганство.
Неповнолітні несуть адміністративну відповідальність з 16 років
У разі, якщо проступок скоєно особою до 16 років під впливом дорослих, то відповідальність (здебільшого - штраф) несуть дорослі. Справи про адміністративні правопорушення, вчинені особами віком від 16 до 18 років, розглядаються суддями районних (міських) судів. За вчинення адміністративного правопорушення до неповнолітнього віком від 16 до 18 років можуть бути застосовані такі заходи впливу. а) зобов'язання публічно чи в іншій формі попросити вибачення у потерпілого; б) застереження; в) догана (сувора догана); г) передача неповнолітнього під нагляд батьків або особам, які їх замінюють, чи під нагляд педагогічному або трудовому колективу за їх згодою, а також окремим громадянам на їх прохання.
Стаття 1751. Куріння тютюнових виробів у заборонених місцях
Куріння тютюнових виробів у місцях, де це заборонено законом, а також в інших місцях, визначених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради, - тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (від 181 грн. до 905 грн.). Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню. - тягне за собою накладення штрафу від п'яти до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (від 907 грн. до 1270 грн.) За порушення, учинені в місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради, мають право також складати адміністративні протоколи уповноважені особи виконавчих комітетів, сільських, селищних, міських рад та члени громадських формувань
Virtual інформаційна лабораторія Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами України та Державне підприємство «Національний проект «Відкритий світ» у партнерстві з Міністерством освіти і науки України, в рамках реалізації ІІ етапу національного проекту «Відкритий світ», проводить «КОНКУРС 2000 ШКІЛ». Конкурс проводиться на виконання доручення Президента України від 11 вересня 2013 року № 1-1/2360, відповідно до якого 2 000 загальноосвітніх навчальних закладів до кінця 2013 року стануть учасниками Національного проекту "Відкритий світ”. Це значить, що у загальноосвітні навчальні заклади, що стали переможцями Конкурсу, будуть передані комп'ютери вчителів, цифрові лабораторії, мультимедійні комплекси, а також кожен учень отримає за соціально прийнятною ціною пристрій учня, які будуть мати доступ до освітнього порталу, на якому будуть розміщені електронні освітні ресурси. Від одного загальноосвітнього навчального закладу допускається подача лише однієї заявки на участь у Конкурсі. Термін проведення Конкурсу:
прийом заяв та документів: 17.10.2013 р. – 17.11.2013 р.
ранжування та відбір учасників Конкурсу: 18.11.2013 р. – 25.11.2013 р.
Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо. Підкреслюй інтерес дітей до нового. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.