РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "Про закріплення територій обслуговування за загальноосвітніми навчальними закладами міста для ведення обліку дітей і підлітків шкільного віку"
Експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського рівня. Працюємо над створенням власної моделі інноваційного розвитку «Школи-новатори». Впроваджуємо формулу освіти майбутнього «Освіта 2.0 = Освіта + Web 2.0». Фіналісти конкурсів «1 учень -1 комп’ютер», «Європейські школи за живу планету», переможці ІІ та лауреати VIII Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор». Місія закладу освіти: створення стимулюючого середовища, що припускає сполучення гармонійності, психофізіологічної комфортності, стимуляції пізнавальних інтересів, орієнтації на європейський стандарт освіти.
АНАЛІЗ РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ за 2013-2014 навчальний рікЗаступник директора : СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА БІЛОНОГ
Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
01.10.2012 № 1060
І. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає поняття електронних освітніх ресурсів (далі - ЕОР), їх види, порядок розроблення та впровадження.
1.2. Це Положення розроблено відповідно до Законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про загальну середню освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про вищу освіту", "Про позашкільну освіту", "Про авторське право і суміжні права", національних стандартів України ДСТУ 3017-95 "Видання. Основні види. Терміни та визначення", ДСТУ 7157:2010 "Інформація та документація. Видання електронні. Основні види та вихідні відомості", державних освітніх стандартів з урахуванням вимог державних санітарних правил і норм та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність в сфері науково-методичного і матеріально-технічного забезпечення системи освіти.
1.3. Під ЕОР розуміють навчальні, наукові, інформаційні, довідкові матеріали та засоби, розроблені в електронній формі та представлені на носіях будь-якого типу або розміщені у комп'ютерних мережах, які відтворюються за допомогою електронних цифрових технічних засобів і необхідні для ефективної організації навчально-виховного процесу, в частині, що стосується його наповнення якісними навчально-методичними матеріалами.
Проблема, на розв'язання якої спрямована Концепція
Використані скорочення, терміни та визначення:
ІКТ – інформаційно-комунікаційні технології;
Електронна освіта – цілеспрямований процес і досягння результатів виховання та навчання засобами електронного навчання (e-learning).
Електронне навчання (e-learning) – система навчання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Корпоративна мережа – комунікаційна система, що належить і / або керована єдиною організацією відповідно до правил цієї організації.
Цифрові освітні ресурси – всі види інформаційних ресурсів (тексти, графіка, мультимедіа), які користувач може завантажити на локальний комп'ютер, Інтернет-портал, віртуальні чи хмарні сховища для використання в освітніх цілях, з дотриманням відповідних прав.
Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо. Підкреслюй інтерес дітей до нового. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.
Перелік творчих конкурсів та інтелектуальних змагань
Інтелектуальні конкурси для учнів і студентів 1. Всеукраїнська військово-патріотична спортивна гра «Зірниця»
Всеукраїнська гра
Щорічно
Учні 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Спільний наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та Міністерства оборони України від 16.12.2011 № 1443/779 від 29.12.2011 за № 1567/20305
Педагогічним
колективом ЗШ № 6 проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної
мережі. На початок 2011 – 2012 н.р. у закладі було відкрито 27 класів, із них
1-4-х – 9 класів, 5-9-х – 13 класів, 10-11-х – 5 класів. Мова навчання –
українська. Станом на 05.09.11 кількість учнів становила 645 чоловік. Середня
наповнюваність у класах складала 24 учні, що менше в порівнянні з попередніми
роками. Протягом навчального року із школи вибуло 9 учнів, 4 із них – за межі
міста й країни. Інші – до інших шкіл міста: до гімназії «Інтелект» – 2, по одному
учню до ЗШ № 3, 17, школи – інтернату. Прибуло за
рік – 4 учнів (м. Полтава, ЗШ № 7, 12, санаторна школа-інтернат ).
Фестиваль педагогічних ідей «Інновації – освіті Донеччини XXI століття» – це обласний освітянський захід, у межах якого методичні кабінети, наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники мають можливість представити інноваційні ідеї, авторські методики, технології, окремі інноваційні методи, прийоми та форми роботи, моделі управлінської діяльності, навчального та виховного процесів, систему науково-методичного супроводу професійного зростання педагогів, розкрити досвід модернізації навчально-виховного процесу у сучасному навчальному закладі тощо.
Програмою заключного етапу конкурсної та позаконкурсної частин фестивалю передбачається: - урочисте відкриття фестивалю педагогічних ідей «Інновації – освіті Донеччини XXI століття» (20 серпня 2012р., облІППО, о 10.00); - виставка матеріалів учасників фестивалю, пристендові доповіді (20 серпня 2012р., облІППО, з 10.30 до 14.00); - проведення майстер-класів, презентацій інноваційних ідеї, авторських методик, технологій, прийомів, форм роботи, моделей навчального та виховного процесів, управлінської діяльності, інноваційних проектів тощо (21 серпня 2012 р., облІППО, з 10.30 до 15.00); - урочисте закриття фестивалю, нагородження учасників (22 серпня 2012р., облІППО, о 10.30).
Особистісно орієнтована технологія Концептуальні положення Особистісно орієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно орієнтована педагогіка. Основна мета: процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб’єктності, життєвому самовизначенні, поєднання виховання та освіти в єдиний процес допомоги, підтримки дитини до життєтворчості. Педагогічні завдання: розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини; максимально виявити, ініціювати, використати досвід дитини; допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в особистості культуру життєдіяльності, правильно визначити лінії життя.
1. З чим справляється учень? 2. Що мотивує учня? 3. Які досягнення учня за роки навчання в школі можна відзначити як значимі для поліпшення його нинішньої ситуації? 4. Які здібності є в учня, але він поки не використовував їх у школі повною мірою? 5. Які захоплення учня можуть допомогти йому в поліпшенні нинішньої ситуації? 6. Яким повинен стати учень у результаті роботи з ним? Які якості розів'ються в нього? 7. Що необхідно зробити для допомоги учневі? Хто може допомогти учневі? 8. Які переконання можуть сприяти позитивним змінам?
· Зміни не тільки необхідні, але і неминучі - люди змінюються постійно. · Поки людина жива, вона може почати змінюватися до кращого, і в неї є шанси.
1.Бажання. Віра Успіх приходить до того, хто мислить категоріями успіху. Поразка супроводжує тих, хто мислить категоріями поразки. 2. Не бійтеся себе Як скрипаль змушує прекрасну музику виливатися зі струн скрипки, так і ви можете розбудити ваш геній, який лише дрімає у ваших розумових здібностях, і змусити його привести вас до мети, яку ви для себе позначили. 3. Пізнай самого себе Визначте за допомогою комп'ютерних тестів рівень IQ, EQ, SQ. Повірте в те, що рівень інтелектуального, емоційного та духовного коефіцієнту можна змінити. Повірте в теорію множинного інтелекту. Почніть працювати в цьому напрямку.