Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

Четвер, 25.04.2024, 11:49
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Атестація педагогічних працівників [12]
Методичні публікації [22]
Складові освітньої мережі школи [19]
Програма "100 відсотків" [9]
Документи міськво [18]
Соціальні ініціативи Президента [8]
Правова освіта [21]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Методична лабораторія учителя » Кабінет управління » Складові освітньої мережі школи

У категорії матеріалів: 19
Показано матеріалів: 1-19

Пропускний режим школи

МО русского языка и литературы | Просмотров: 108 | Загрузок: 6 | Добавил: Helena | | Комментарии (0)

Статут

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6

Дружківської міської ради Донецької області

МО русского языка и литературы | Просмотров: 294 | Загрузок: 129 | Добавил: Helena | | Комментарии (0)

РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "Про закріплення територій обслуговування за загальноосвітніми навчальними закладами міста для ведення обліку дітей і підлітків шкільного віку"

Складові освітньої мережі школи | Просмотров: 262 | Загрузок: 8 | Добавил: Helena | | Комментарии (0)

Наказ по ЗШ І-ІІІ ст. № 6 від 01.06.2018 року
Про попереднє зарахування майбутніх 1-х класів
МО русского языка и литературы | Просмотров: 292 | Загрузок: 28 | Добавил: Helena | | Комментарии (0)

ЗВІТНА КОНФЕРЕНЦІЯ РАДИ ШКОЛИ ТА ОПІКУНСЬКОЇ РАДИ (презентація)

Методичне об'єднання класних керівників | Просмотров: 266 | Загрузок: 6 | Добавил: Helena | | Комментарии (0)

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Дружківської міської ради Донецької області

Адреса: вул. Косарєва, 7,  м. Дружківка, Донецька область, 84205, Україна

Тел.: 062-67- 4-22-16

E-mail: school6-ua@yandex.ru

Http://school6.at.ua/

Експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського рівня. Працюємо над створенням власної моделі інноваційного розвитку «Школи-новатори». Впроваджуємо формулу освіти майбутнього «Освіта 2.0 = Освіта + Web 2.0». Фіналісти конкурсів «1 учень -1 комп’ютер», «Європейські школи за живу планету», переможці ІІ та лауреати VIII Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор». Місія закладу освіти: створення стимулюючого середовища, що припускає сполучення гармонійності, психофізіологічної комфортності, стимуляції пізнавальних інтересів, орієнтації на європейський стандарт освіти.

Методичне об'єднання класних керівників | Просмотров: 486 | Загрузок: 0 | Добавил: Olga_Bratischenko |

 АНАЛІЗ РОБОТИ 
ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 
ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 за 2013-2014 навчальний рік

Заступник директора : СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА БІЛОНОГ
МО української мови та літератури | Просмотров: 803 | Загрузок: 60 | Добавил: Helena |

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
01.10.2012 № 1060
І. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає поняття електронних освітніх ресурсів (далі - ЕОР), їх види, порядок розроблення та впровадження.
1.2. Це Положення розроблено відповідно до Законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про загальну середню освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про вищу освіту", "Про позашкільну освіту", "Про авторське право і суміжні права", національних стандартів України ДСТУ 3017-95 "Видання. Основні види. Терміни та визначення", ДСТУ 7157:2010 "Інформація та документація. Видання електронні. Основні види та вихідні відомості", державних освітніх стандартів з урахуванням вимог державних санітарних правил і норм та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність в сфері науково-методичного і матеріально-технічного забезпечення системи освіти.
1.3. Під ЕОР розуміють навчальні, наукові, інформаційні, довідкові матеріали та засоби, розроблені в електронній формі та представлені на носіях будь-якого типу або розміщені у комп'ютерних мережах, які відтворюються за допомогою електронних цифрових технічних засобів і необхідні для ефективної організації навчально-виховного процесу, в частині, що стосується його наповнення якісними навчально-методичними матеріалами.
Складові освітньої мережі школи | Просмотров: 745 | Загрузок: 0 | Добавил: Olga_Bratischenko |

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ
розвитку електронної освіти в Україні
Проблема, на розв'язання якої спрямована Концепція
Використані скорочення, терміни та визначення:
ІКТ – інформаційно-комунікаційні технології;
Електронна освіта – цілеспрямований процес і досягння результатів виховання та навчання засобами електронного навчання (e-learning).
Електронне навчання (e-learning) – система навчання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Корпоративна мережа – комунікаційна система, що належить і / або керована єдиною організацією відповідно до правил цієї організації.
Цифрові освітні ресурси – всі види інформаційних ресурсів (тексти, графіка, мультимедіа), які користувач може завантажити на локальний комп'ютер, Інтернет-портал, віртуальні чи хмарні сховища для використання в освітніх цілях, з дотриманням відповідних прав.
Складові освітньої мережі школи | Просмотров: 709 | Загрузок: 0 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей
Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо. Підкреслюй інтерес дітей до нового. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.

МО русского языка и литературы | Просмотров: 1981 | Загрузок: 288 | Добавил: Olga_Bratischenko |

В фонд школы 

Сдано: 17808 грн.
Израсходовано: 17046 грн.
Остаток: 762 грн. 

Складові освітньої мережі школи | Просмотров: 936 | Загрузок: 0 | Добавил: Tatjana_Kulik |

Перелік творчих конкурсів та інтелектуальних змагань
Інтелектуальні конкурси для учнів і студентів
1. Всеукраїнська військово-патріотична спортивна гра «Зірниця»
Всеукраїнська гра
Щорічно
Учні 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Спільний наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та Міністерства обо­рони України від 16.12.2011 № 1443/779 від 29.12.2011 за № 1567/20305
Складові освітньої мережі школи | Просмотров: 527 | Загрузок: 75 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Проблема: «Создание эффективной воспитательной системы, включающей целостный процесс воспитания, учения и развития детей».

 ЦЕЛЬ: целостное развитие личности.

 «Собраться вместе – это начало, держаться вместе – это прогресс, работать вместе – это успех».

Г. Форд

Складові освітньої мережі школи | Просмотров: 721 | Загрузок: 199 | Добавил: Helena | | Комментарии (0)

АНАЛІЗ

РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ МЕРЕЖІ

за 2011-2012 н.р.

І. Стан і розвиток шкільної мережі

Педагогічним колективом ЗШ № 6 проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. На початок 2011 – 2012 н.р. у закладі було відкрито 27 класів, із них 1-4-х – 9 класів, 5-9-х – 13 класів, 10-11-х – 5 класів. Мова навчання – українська. Станом на 05.09.11 кількість учнів становила 645 чоловік. Середня наповнюваність у класах складала 24 учні, що менше в порівнянні з попередніми роками. Протягом навчального року із школи вибуло 9 учнів, 4 із них – за межі міста й країни. Інші – до інших шкіл міста: до гімназії «Інтелект» – 2, по одному учню до ЗШ № 3, 17, школиінтернату. Прибуло за рік – 4 учнів (м. Полтава, ЗШ № 7, 12, санаторна школа-інтернат ).

Складові освітньої мережі школи | Просмотров: 664 | Загрузок: 667 | Добавил: Helena | | Комментарии (0)

80-річчю Донецької області присвячується
Фестиваль педагогічних ідей «Інновації – освіті Донеччини XXI століття» – це обласний освітянський захід, у межах якого методичні кабінети, наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники мають можливість представити інноваційні ідеї, авторські методики, технології, окремі інноваційні методи, прийоми та форми роботи, моделі управлінської діяльності, навчального та виховного процесів, систему науково-методичного супроводу професійного зростання педагогів, розкрити досвід модернізації навчально-виховного процесу у сучасному навчальному закладі тощо.

Програмою заключного етапу конкурсної та позаконкурсної частин фестивалю передбачається: - урочисте відкриття фестивалю педагогічних ідей «Інновації – освіті Донеччини XXI століття» (20 серпня 2012р., облІППО, о 10.00); - виставка матеріалів учасників фестивалю, пристендові доповіді (20 серпня 2012р., облІППО, з 10.30 до 14.00); - проведення майстер-класів, презентацій інноваційних ідеї, авторських методик, технологій, прийомів, форм роботи, моделей навчального та виховного процесів, управлінської діяльності, інноваційних проектів тощо (21 серпня 2012 р., облІППО, з 10.30 до 15.00); - урочисте закриття фестивалю, нагородження учасників (22 серпня 2012р., облІППО, о 10.30).
Складові освітньої мережі школи | Просмотров: 1235 | Загрузок: 142 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Особистісно орієнтована технологія
Концептуальні положення
Особистісно орієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно орієнтована педагогіка.
Основна мета: процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб’єктності, життєвому самовизначенні, поєднання виховання та освіти в єдиний процес допомоги, підтримки дитини до життєтворчості. Педагогічні завдання: розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини; максимально виявити, ініціювати, використати досвід дитини; допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в особистості культуру життєдіяльності, правильно визначити лінії життя.

МО русского языка и литературы | Просмотров: 5823 | Загрузок: 0 | Добавил: Olga_Bratischenko |

1. З чим справляється учень?
2. Що мотивує учня?
3. Які досягнення учня за роки навчання в школі можна відзначити як значимі
для поліпшення його нинішньої ситуації?
4. Які здібності є в учня, але він поки не використовував їх у школі повною мірою?
5. Які захоплення учня можуть допомогти йому в поліпшенні нинішньої ситуації?
6. Яким повинен стати учень у результаті роботи з ним?
Які якості розів'ються в нього?
7. Що необхідно зробити для допомоги учневі? Хто може допомогти учневі?
8. Які переконання можуть сприяти позитивним змінам?

· Зміни не тільки необхідні, але і неминучі - люди змінюються постійно.
· Поки людина жива, вона може почати змінюватися до кращого, і в неї є шанси.
МО русского языка и литературы | Просмотров: 3527 | Загрузок: 1 | Добавил: Olga_Bratischenko |

1.Бажання. Віра
Успіх приходить до того, хто мислить категоріями успіху. Поразка супроводжує тих, хто мислить категоріями поразки.
2. Не бійтеся себе
Як скрипаль змушує прекрасну музику виливатися зі струн скрипки, так і ви можете розбудити ваш геній, який лише дрімає у ваших розумових здібностях, і змусити його привести вас до мети, яку ви для себе позначили.
3. Пізнай самого себе
Визначте за допомогою комп'ютерних тестів рівень IQ, EQ, SQ. Повірте в те, що рівень інтелектуального, емоційного та духовного коефіцієнту можна змінити. Повірте в теорію множинного інтелекту. Почніть працювати в цьому напрямку.
МО русского языка и литературы | Просмотров: 2001 | Загрузок: 0 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Твоє віртуальне життя (63)
  • Музыкальный форум. (83)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2024