«Какие дети рождаются, это ни от кого не зависит,
но чтобы они путем правильного воспитания
сделались хорошими – это в нашей власти»
Плутарх
Виховна діяльність освітньої установи – одне з найширших, більш об'ємних, можна сказати, неосяжних понять сучасного життя. Важко визначити вміст і об'єм виховної діяльності. Ще важче визначити її результативність, а отже, оцінити якість і ефективність. Недаремно говорять, що справа виховання є однією з найважчих. Кращі педагоги вважають його не лише справою науки, але і мистецтва.
Згідно з принципами, вимогами та положеннями нормативних документів про освіту, в тому числі Закону України «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, Національної програми виховання дітей та учнівської молоді в Україні; Державної програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів у загальноосвітніх навчальних закладах», методичних рекомендацій з громадянської освіти та виховання у навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році, Державної програми « Молодь України», відповідно до річного плану роботи школи, методична робота в 2013/2014 навчальному році була спрямована на розвиток творчої особистості класних керівників, підвищення їх професійної майстерності, набуття ними практичних навичок, необхідних для здійснення виховного процесу у відповідності до сучасних вимог.
На основі співпраці дорослих і дітей в ЗШ №6 організований демократичний устрій життєдіяльності. Колектив педагогів продовжує пошук засобів і форм педагогічної підтримки процесу саморозвитку особи, її самопізнання і самовизначення.
Діяльність класного керівника є найважливішою ланкою у виховній роботі школи. У 2013-2014 н.р. в школі працювали 23 класи: 9 класів початкової школи, 11 класів –середньої ланки та 3 класи-старшої.
До складу методичного об’єднання класних керівників в 2013-2014 н.р. входило 9 класоводів 1-4 класів та 14 класних керівників 5-11 класів........ .
... Задачі методичного об’єднання класних керівників на 2014/2015 навчальний рік:
- брати активну участь у роботі школи з узагальнення передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду;
- створювати умови для підвищення професійного рівня класних керівників, формування сучасного стилю професійного мислення, готовності продукування нових педагогічних ідей, технологій, поширення перспективного педагогічного досвіду, прагнення до самовдосконалення, пошуку оптимальних методів навчання і виховання;
- продовжити роботу щодо використання сучасних інформаційних технологій у виховному процесі з метою формування ключових компетентностей сучасного школярів;
- проводити педагогічний моніторинг з метою визначення рівня активності класних керівників;
- проводити колективні форми методичної роботи з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем у професійному зростанні вчителів;
- проводити взаємовідвідування уроків;
- активізувати роботу з обдарованими дітьми, створювати умови для їх розвитку та самореалізації;
- вдосконалювати та розвивати систему учнівського самоврядування;
- продовжити роботу з батьківською громадськістю;
- продовжити систематизувати матеріали «З досвіду виховної роботи». |