1. Досягнення в міжатестаційний період
Визначення результатів фахової діяльності педагогічного працівника передбачає врахування, по-перше, рівня навченості учнів, і, по-друге, результатів особистої участі педагога в фахових конкурсах різного рівня. Навчальні досягнення учнів у міжатестаційний період роботи педагога відображені в таблиці 1.1...
2. Визначення результативності методичної роботи педагогічного працівника
Методичну та дослідно-експериментальну діяльність педагога необхідно розглядати як форму педагогічної творчості, з одного боку, і як умову позитивного розвитку шкільної навчально-виховної системи – з іншого. Чинним Положенням про атестацію передбачено врахування методичної компетентності для визначення відповідності кваліфікаційній категорії вчителя. Педагогічні звання присвоюються педпрацівникам, які мають відповідні результати методичної діяльності. Атестаційні матеріали, що свідчать про рівень методичної компетентності педагогічного працівника та його участь у поширенні прогресивного педагогічного досвіду, включені до таблиць 2.1 і 2.2 .