Робота на обласний інтернет-конкурс літературно-мистецької та педагогічної медіатворчості із зарубіжної літератури «Створи шедевр» у номінації "Медіаконтент юного словесника"
Сотні тисяч учителів працюють із дітьми в нашій країні. Але разом із тим, це одна із найбільш творчих професій. Робота справжнього вчителя не закінчується дзвоником з уроку. Те, що одержують учні під час спілкування з ним, стає частиною їхньої особистості.
Дуже часто на професійному шляху перед учителем постає питання, якщо учитель - це творець, то що чи кого він творить? Знайти відповідь дуже важко. Французькийфілософ-просвітянин, письменник, композитор Жан-ЖакРуссосказав:«Пам’ятайте, що перед тим, як узятися за виховання людини, треба самому зробитися людиною; треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина».
Пропонований проект «Проектна діяльність учнів початкових класів як інструмент опанування інформаційними та web-технологіями в поєднанні з англійською мовою» – це використання інформаційних та веб-технологій при запровадженні проектної технології в початковій школі: складання конспектів тем з англійської мови учнями початкових класів, проведення комп’ютерних експериментів, створення творчих презентацій з окремих тем. Підсумок роботи - створення електронного дитячого навчального посібника „Віртуальна освіта – англійська мова” і розташування його на web-сторінці сайту http://school6.at.ua/
Проект «Інноваційні методи впровадження електронного навчання (e-learning) та використання інформаційних і веб-технологій у загальноосвітній школі» – лауреат обласного конкурсу «Кращий працівник року-2013» та учасник дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня «Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості» містить фрагменти напрямків підвищення кваліфікації педагогів в галузі ІКТ та психолого-педагогічних семінарів, формування середовища електронного навчання: Internet-портал School-land-ua, творчі учнівські web-проекти, авторську модель оцінки творчих і дослідницьких робіт учнів, виконаних з використанням комп’ютерних технологій. А також створення і впровадження проекту «Проектна діяльність учнів початкових класів як інструмент опанування інформаційними та web-технологіями в поєднанні з англійською мовою» І як результативність: міжосвітня інтеграція - співпраця та участь дітей і вчителів у міжнародних освітніх проектах за допомогою web-технологій
Авторський колектив:
Братищенко Ольга Григорівна, учитель математики та інформатики,
Білогурова Світлана Станіславівна, заступник директора з НВР,
Сокольська Тетяна Миколаївна, учитель біології,
Пимонова Анастасія Сергіївна, учитель фізичної культури,
заместителя директора по учебно-воспитательной работе
Автор Белогурова Светлана Станиславовна
Руководство любым делом – это, прежде всего,
руководство людьми, осуществлять которое без знания
и учёта особенностей людей, всё равно, что управлять
современным сверхзвуковым самолётом без знания и учёта
аэродинамики, его динамических возможностей
и органов управления.
Тонких Ф.П.
Любому учителю хочется стать значимой фигурой если не в школе, то, по крайней мере, в классном коллективе. Значимый учитель сегодня – это одновременно профессионал и личность. Он не просто занимает рабочее место, но и украшает своим личным отношением то, что составляет смысл его работы.
Можно с уверенностью сказать, что сегодня каждый руководитель образовательного учреждения заинтересован в педагогическом коллективе, обладающим общекорпоративным духом («команда единомышленников») и одновременно развивающим неповторимость, уникальность отдельного педагога как личности и профессионала. Как этого достичь? Как обеспечить эффективное вхождение отдельного педагога и педагогического коллектива в сферу личностной парадигмы, в осознанную работу по становлению личностно-профессиональной позиции?
Цель работы - показать духовный подвиг Церкви – миссию по спасению Православия, народа и Родины. Задача автора – показать причастность к миссии сталинского правительства, а также отношение партизан, подпольщиков, политических и церковных сепаратистов в годы войны. Особое внимание автор уделил миссии Церкви на оккупированной Украине. В работе были поставлены две взаимосоставляющие задачи – освещение пробела в отечественной истории и акцент на проблеме раскола, имеющие актуальность для Православия и духовной жизни страны на сегодняшний день. Опорной базой автору послужил исследовательский труд доктора исторических наук М.В. Шкаровского «Русская Православная Церковь в ХХ веке». Фактический материал, воспроизводящий детали миссии, элементы коллаборационизма и христианско-просветительской деятельности, взят из мемуарной литературы и научно-исследовательских работ, касающихся Донбасса.
Анотація. У статті розкривається актуальність використання проектних методів на уроках зарубіжної літератури, викладено переваги та недоліки щодо використання даної технології на уроках у школі, а також теоретичні та методологічні засади методу проектів.
В статье раскрывается актуальность использования проектных методов на уроках зарубежной литературы, изложены преимущества и недостатки использования данной технологии на уроках в школе, а также теоретические и методологические основы метода проектов.
The article reveals the relevance of the use of design techniques in the classroom of foreign literature, the advantages and disadvantages of using this technology in the classroom in the school, as well as theoretical and methodological foundations of the method of projects.
Анотація. В этой работе раскрыты способы и методы, используемые учителем на уроках трудового обучения для развития творческих способностей каждого ребенка.
В цій роботі розкриті спомоби та методи, які використовуються вчителем на уроках трудового навчання для розвитку творчих здібностей кожної дитини.
Some ways and methods are described in this article. They are used for improving pupils’ creating skills and their imagination by teacher.
Анотація. У даній статті розглянуті сучасні вимоги вивчення творчості Івана Карпенка-Карого. Проаналізована притаманна автору правдивість зображених картин дійсності того часу, розкриті соціальні та психологічні аспекти рис характерів героїв.
В данной статье рассмотрены современные условия изучения творчества Ивана Карпенка-Карого. Проанализирована присущая автору правдивость изображения картин действительности того времени, раскрыты социальные и психологические аспекты черт характеров героев.
Тhis article considers modern means of studying of Ivan Karpenko-Karyi’s works. The doubtless truthfulness in depicting the pictures of reality as the main peculiarity of the author is under the analysis. Social and psychological aspects of the main characters created by him are revealed as well.