Яку школу хочемо ми бачити в третьому тисячолітті? Якого вчителя? Якого учня? Які засоби ми вибираємо, спілкуючись сьогодні один з одним, на уроці, біля класної дошки, в поході, у лісового багаття, у відвертих бесідах і диспутах, щоб покращувати, вдосконалювати один одного, піднімаючи на нові висоти? Наскільки великі наші інтелектуальні запити і творчі можливості, щоб надихати один одного, спонукати один одного до розвитку? Чи взагалі значуща роль школи, учителя, уроку в оновленні суспільства, у формуванні людини нового мислення? .. Народ говорить: «За доброю людиною шукай хорошого вчителя». Хороший учитель - це артист, якому його глядачі не аплодують, це скульптор, праця якого невидима, це - лікар, який не завжди прописує смачні, але завжди корисні ліки. Хороший учитель - це хороший урок, нехай повсякденний, без вдалих експромтів і барвистих оформлень, але до тонкощі продуманий і побудований з величезною повагою до кожного учня, який на нього прийде. Школу, яку ми намагаємося створити, ми б назвали «школою відкритих можливостей» - «відкритою» для вчителів, учнів, батьків; «Можливостей» для найбільш повного задоволення потреб в своєму творчому, інтелектуальному, моральному розвитку.
Будь ласка, ознайомтеся з творчими роботами наших учнів та вчителів "Школи відкритих можливостей" :