Современное общество ждет от школы мыслящих, инициативных, творческих выпускников с широким кругозором и прочными знаниями. Школа в условиях модернизации системы образования ищет пути, которые позволили бы выполнить этот заказ общества.
АНАЛІЗ РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ за 2013-2014 навчальний рікЗаступник директора : СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА БІЛОНОГ
АНАЛІЗ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №6 ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІза 2013-2014 навчальний рікЗаступник директора :
СВІТЛАНА СТАНІСЛАВІВНА БІЛОГУРОВА
Уважаемые коллеги, напоминаем, что Вам предоставляется возможность презентовать свой опыт работы на страницах фотоальманаха «Регион - Донбасс».
Фотоальманах объемом 320-350 страниц выйдет в конце лета - начале осени этого года. Тираж зависит от числа участников, примерное количество экз. - 1300-1400. Распространяться издание будет на предприятиях и в организациях, в библиотеках; поступит книга в Верховную Раду, Донецкую облгосадминистрацию и облсовет, администрации и советы городов и районов области. Каждый участник альманаха получит по 2 экз. за одну страницу публикации и 4 книги - за 2 страницы. Издание книги согласовано с Донецким областным советом на уровне руководства. Конкретное задание журналистам - сделать книгу лучшей в Украине.
Для підготовки та проведення Першого уроку та Дня Знань рекомендуємо скористатися методичними рекомендаціями до проведення Першого уроку у 2012/2013 навчальному році з проблеми формування здорового способу життя, а також матеріалами з теоретичних і методичних питань формування культури здоров’я.
Рекомендації для вчителів, працюючих в системі креативної педагогіки Автор Паніна Олена Вікторівна
Умови розвитку креативності
1. Розвиток бази знань та умінь, накопичення та систематизація того запасу інформації, на основі якого можна створювати щось нове, а також удосконалення навичок, необхідних для відповідного виду діяльності.
2. Створення атмосфери, яка привертає до творчості. Ключова характеристика цієї атмосфери – відсутність критики на стадії породження ідей, що дозволяє подолати внутрішні обмеження, які перешкоджають тому, аби побачити проблему в новому ракурсі.
3. Пошук аналогій. Шанси на творче рішення завдань збільшуються, якщо вдається розгледіти аналогії між ними та іншими проблемними ситуаціями, навіть якщо вони на перший погляд не схожі.
Робота презентована на психолого-методичному семінарі жовтень 2010 року, м. Дружківка, Україна Автори Кардовська Ілона Василівна, Кардовська Аліна Костянтинівна
Мета: створення психологічних умов для підвищення рівня впевненості в собі старшокласників в ситуації усного іспиту та ЗНО. Заняття № 1 Тема: Введення. Подання про впевнену, невпевнену, агресивну поведінку. Завдання: - Сформулювати уявлення школярів про майбутні заняття; - З'ясувати очікування старшокласників щодо занять; - Знайомство школярів з концепцією трьох типів поведінки; - Створити клімат психологічної безпеки. Що необхідно психологу: опорний конспект, годинник, м'яч. Що необхідно учневі: зошит для запису, ручка...
Всеукраїнській науково-практичній конференції «Наступність між початковою та основною ланкою навчання» м. Донецьк, Україна Автор: Кардовська Ілона Василівна
Перехід з початкової в середню ланку традиційно вважається однією з найбільш педагогічно важких шкільних проблем, а період адаптації в 5му класі – одним з найважчих періодів навчання. Стан дітей в цей період, з педагогічної точки зору, характеризується низькою організованістю, навчальною неуважністю і недисциплінованістю, зниженою цікавістю до навчання та його результатам, з психологічної - зниження самооцінки, високим рівнем ситуативної тривожності. Спостереження за дітьми, спілкування з ними в цей період показує, що вони дуже незібрані, не можуть зрозуміти, як тепер їм спілкуватися з вчителями...
Математика протягом усієї історії людства є складовою частиною культури, ключем до пізнання оточуючого середовища, основою науково-технічного прогресу. …Стрімко змінюється світ. Кількість інформації збільшується вдвічі кожні 15 років. Сучасні діти не уявляють свого життя без комп’ютера, хоча деякі використовують його як інструмент для ігор. Змінюються цілі та завдання сучасної освіти: формування знань та вмінь поступається місцем формуванню компетентностей. Мета навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах визначена Державним стандартом базової і повної середньої освіти в галузі «Математика», державною програмою з математики і передбачає:...