Рекомендації для вчителів, працюючих в системі креативної педагогіки Автор Паніна Олена Вікторівна
Умови розвитку креативності
1. Розвиток бази знань та умінь, накопичення та систематизація того запасу інформації, на основі якого можна створювати щось нове, а також удосконалення навичок, необхідних для відповідного виду діяльності.
2. Створення атмосфери, яка привертає до творчості. Ключова характеристика цієї атмосфери – відсутність критики на стадії породження ідей, що дозволяє подолати внутрішні обмеження, які перешкоджають тому, аби побачити проблему в новому ракурсі.
3. Пошук аналогій. Шанси на творче рішення завдань збільшуються, якщо вдається розгледіти аналогії між ними та іншими проблемними ситуаціями, навіть якщо вони на перший погляд не схожі.
"Поверхні другого порядку" є складовою частиною науково-методичного посібника "Використання комп'ютерних технологій при навчанні математики" переможця конкурсу Microsoft-Україна, м. Київ
Всеукраїнська учнівська Internet-олімпіада з математики (2011 рік) Завдання II заочного туру з математики 9-11 клас Матеріали з сайту www:osvitaodessa.org
Всеукраїнська учнівська Internet-олімпіада з географії (2011 рік) Завдання I заочного туру з географії 8-11 клас Матеріали з сайту www:osvitaodessa.org
Тема: Література рідного краю. Огляд життя та творчості Емми Андієвської. Мета : - ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Емми Андієвської; - через аналіз творів допомогти глибше осягнути життєвий і творчий шлях письменниці, її багатогранну складну обдаровану особистість; - удосконалювати вміння роботи з різними джерелами інформації; - розвивати вдумливе ставлення до прочитаного матеріалу, усне зв’язне мовлення та творче мислення учнів...
"Педагогічна скарбниця Донеччини" № 2, травень 2011 видавнича група "Витоки" Автор Грипась Ірина Анатоліївна
Я люблю проводити цей урок тому, що запропонований у формі казки він завжди викликає у дітей великий інтерес, а з іншого боку допомагає їм повторити сконцентрований у змісті уроку навчальний матеріал за цією темою. Починаю заняття з таких слів: «Діти, сьогодні в нас урок-казка. Слухайте уважно і фізику згадуйте. Приготуйте також зошити, вони вам знадобляться». Отже... ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ. Було в матері дві дочки: одна — рідна, інша — пасербиця. Рідну вона дуже любила, а пасербицю терпіти не могла. І все через те, що Марушка дуже добре знала фізику й красивіша за Олену була. А Олена жодного правила фізики не знала. Мачуха, як тільки гляне на Марушку, так і супиться. Поки Олена то вбиралася, то чепурилася, Марушка в будинку чистила, прибирала, варила, прала, шила, пряла — всю тяжку роботу виконувала. А мачуха тільки й сварить її цілий день.
Атестація педагогічних працівників у 2011-2012 навчальному році здійснюється у відповідності з чинними нормативними документами, і перш за все – Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, затвердженим наказом Міністерства освіти України від 06 жовтня 2010 року № 930, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 року за № 1255/18550. Атестаційним комісіям та методичним службам необхідно звернути увагу на особливості атестації педпрацівників у 2011-2012 році:
Всеукраїнська учнівська Internet-олімпіада з економіки (2011 рік) Завдання II заочного туру з економіки 10-11 клас Матеріали з сайту www:osvitaodessa.org
потім я став відкривати істини, відомі лише деяким,
і нарешті став відкривати істини, нікому ще невідомі.
К.Ціолковський
Рекомендації для вчителів, працюючих в системі креативної педагогіки
Автор Бордюгова Наталія Вікторівна
1. Будьте терплячі, не чекайте від дітей «швидких» результатів. Вони обов’язково будуть, але не випереджайте події.
2. Не забувайте про доброзичливість, не поспішайте давати оцінку дитячим роботам. Адже негативна оцінка роботи учня стимулює у нього розвиток невпевненості в собі, у своїх можливостях.
3. Не бійтеся шуму на заняттях: творчий, емоційний запал дітей «шукає виходу». Ви змогли спровокувати цю енергію, так краще підтримати її прояв, ніж суворим голосом закликати заспокоїтися.