Всеукраїнська учнівська Internet-олімпіада з економіки (2011 рік) Завдання I заочного туру з економіки 10-11 клас Матеріали з сайту www:osvitaodessa.org
Робота опублікована у збірнику до 75-річчя заснування Донецької області
"Сузіря педагогічних талантів Донеччини"
Донецьк: Витоки,
том 1
Автор: Квартіна Броніслава Олександрівна
Головною задачею, яка ставиться перед учителем, не тільки дати достатні та глибокі знання зі свого предмету й навчити учнів самостійно опановувати нові знання, а і в тому, щоб підготувати їх до плідної професійної діяльності в майбутньому. На уроках з основ економіки я намагаюся формувати в учнів всі види компетентності, роблячи головний наголос на життєву компетентність. Проблема набуття особистістю компетентності, свідомого визначення та здійснення людиною мети свого життя, досягнення успіху є однією з найважливіших проблем, які постали перед людством у XXI столітті і вирішувати ці проблеми сьогоднішнім старшокласникам. Життєва компетентність людини допомагає їй активно і творчо перетворюватися, розвивати себе і своє середовище згідно з власними цінностями, нормами моралі...
Всеукраїнська учнівська Internet-олімпіада з математики (2011 рік) Завдання I заочного туру з математики 9-11 клас Матеріали з сайту www:osvitaodessa.org
Анотація. У статті розкривається поняття «моніторинг» як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як рівень досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи.
В статье раскрывается понятие «мониторинг» как целостная динамическая система. Качество образования рассматривается как степень достижения заданного стандарта деятельности средней школы.
In the article a concept opens up «monitoring» as the integral dynamic system. Quality of education is examined as degree of achievement of the set standard of activity of secondary school.
Автори: Анжела Едуардівна Руднєва, учитель математики
Ілона Василівна Кардовська, практичний психолог
Анотація.В этой работе представлено описание использования компьютерных программ для развития памяти, внимания учащихся на уроках математики в среднем звене.
У цій роботі представлено опис використання компьютерних програм для розвитку пам’ яті, уваги учнів на уроках математики в середній ланці.
In this article we’d like to show the descriptions of using computer programs for improving pupils’ memory and attention at Mathis l
Автори: Василевська Алла Степанівна, Падалка Наталія Анатоліївна Мета уроку: 1. Ознайомити дітей із життєвим і творчим шляхом Грицька Бойка, його творами. 2. Активізувати читацькі інтереси дітей. 3. Формувати уміння аналізувати твори, визначати головну думку. 4. Виховувати спостережливість, доброзичливість, культуру поведінки.
журналі "Відкритий урок", м.Київ www.pleyady.kiev.ua Автор: Братищенко Ольга Григорівна
Великий архитектор Вселенной
все более представляется нам чистым математиком.
Джеймс Джин
Homo sapiens - разумный человек, первый во времени, красоте и гениальности творчества философ, поэт, математик. Разумный человек - неиссякаемый источник энергии, способный претворить все возможное в невозможное, все мечты - в действительность. И сегодня, когда вокруг идет непрерывная компьютеризация и виртуализация, мы восхищаемся красотой и богатством созданной Человеком-Творцом Компьютерной Вселенной. 10 лет назад никто даже не предполагал, что вы, нынешнее поколение, сможете черпать знания не только из бумажных учебников, но и с серебристых компакт-дисков.