Робота опублікована у збірнику до 75-річчя заснування Донецької області "Сузіря педагогічних талантів Донеччини" Донецьк: Витоки, том 2 Автор: Сокольська Тетяна Миколаївна
Моя педагогічна діяльність включає три напрямки: 1. Філософія успіху 2. Формування пізнавального інтересу 3. Евристичні методи. Протягом засвоєння учнями курсу біології паралельно (часто непомітно, ненав’язливо) проходить курс філософії успіху саморозвитку особистості учнів. Філософія успіху – це узагальнення ідей Володимира Леві, Дейла Карнегі, Наполеона Хілла. Уже з перших уроків біології починають «працювати» принципи філософії успіху. Один з них – «Усе в вас самих. І неможливе можливо!» Тема «Розвиток пізнавального інтересу учнів при вивченні біології з використанням інноваційних технологій» розглядається мною як складова системи роботи над проблемою особистісно0орієнтованого навчання і виховання.
Автор Василевська Алла Степанівна Мета уроку: Ознайомити учнів із випадками множення, коли одним із множників є число 1 або 0. Закріпити вміння учнів розв’язувати задачі на дві і три дії, виконувати письмове додавання трицифрових чисел. Вдосконалювати обчислювальні навички. Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, робити висновки. Виховувати інтерес до вивчення математики, спостережливість, вміння співпрацювати в парі, активність, навички самоконтролю. Обладнання: Комп’ютер, проектор, підручник Богданович М. В. «Математика. 3 клас» - 2003 р.
Творча робота Стороженко Дмитра Учитель Лаврикова Наталя Миколаївна Робота презентована у рамках Відкритого університету інноваційної педагогіки напрям "Школа молодого творчого учителя"
у проекті "Інформатизація процесу навчання і виховання у школах Донеччини"
Всеукраїнська учнівська Internet-олімпіада з економіки (2010 рік) Завдання II заочного туру з економіки 9-11 клас Матеріали з сайту www:osvitaodessa.org
Розробка циклу уроків з іноземної мови Автор Писаренко Марина Миколаївна
Цели урока: активизировать употребление в речи учащихся тематической лексики; практиковать учащихся в аудировании; развивать навыки диалогической, монологического спонтанного говорения; тренировать учащихся работать в парах и малых группах; тренировать учащихся в употреблении в речи грамматических структур с глаголом to be; развивать творческое воображение; воспитывать интерес к стране, изучаемого языка. Ход урока: 1. Организационный момент. Hello, dear friends! I’m very glad to be with you at the lesson today! How are you? There are lots of guests at our lesson today. Let’s greet them. Are you sad today? Are you happy today? (песня из учебника Get Set Go 2 "Are you sad today? No, we aren’t)
Творча робота Стопкевич Оксани "Построение Архимедовых и Платоновых тел" є складовою частиною науково-методичного посібника "Використання комп'ютерних технологій при навчанні математики" переможця другого конкурсу Microsoft-Україна, м. Київ
Всеукраїнська учнівська Internet-олімпіада з географії (2011 рік) Завдання II заочного туру з географії 8-11 клас Матеріали з сайту www:osvitaodessa.org