З 09 по 13 листопада 2015 р. у нашій школі триває тиждень української мови та літератури. Початок тижня ознаменуваий святом 9 листопада - Дня української писемності та мови. Протягом тижня МО української мови та літератури заплановано проведення наступних заходів:
9 листопада (понеділок)
Відкриття Тижня на загальношкільній лінійці (ознайомлення з основними заходами, оголошення конкурсів) (8-А, Боженко Н.В.)
Проведення І етапу конкурсу ім. П. Яцика (Усі вчителі МО, 5-11 кл.( 4 урок к.20)
Виставка літератури «Любіть країну і мову її» (бібліотека Падалка Н.А.)
Проект «На уроках літератури» (Бордюгова Н.В.)
10 листопада (вівторок)
Випуск газет, присвячених Дню української писемності та мови « Нестор Літописець – послідовник творців Кирила та Мефодія» (7-8 класи, Паніна О.В. Боженко Н.В.)
Вікторина для учнів початкової школи «Про казки» (Боженко Н.В., Дем’янова О.О., 10-А, 11-А)
Конкурс малюнків «Герой української народної казки» (Класоводи 1-4 кл.)
11 листопада (середа)
Творчий конкурс «Диво калинове – чари барвінкові» (на кращу декламацію поезії про мову) (5-А, 5-Б -1 урок, Черняк Н.А.)
Урок – конкурс «У світі казок» (Класоводи 1-4 класи)
12 листопада (четвер)
Організація написання загальношкільного диктанту національної єдності (Усі вчителі МО, Класоводи 1-11 кл.)
Експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського рівня. Працюємо над створенням власної моделі інноваційного розвитку «Школи-новатори». Впроваджуємо формулу освіти майбутнього «Освіта 2.0 = Освіта + Web 2.0». Фіналісти конкурсів «1 учень -1 комп’ютер», «Європейські школи за живу планету», переможці ІІ та лауреати VIII Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор». Місія закладу освіти: створення стимулюючого середовища, що припускає сполучення гармонійності, психофізіологічної комфортності, стимуляції пізнавальних інтересів, орієнтації на європейський стандарт освіти.
Сотні тисяч учителів працюють із дітьми в нашій країні. Але разом із тим, це одна із найбільш творчих професій. Робота справжнього вчителя не закінчується дзвоником з уроку. Те, що одержують учні під час спілкування з ним, стає частиною їхньої особистості.
Дуже часто на професійному шляху перед учителем постає питання, якщо учитель - це творець, то що чи кого він творить? Знайти відповідь дуже важко. Французькийфілософ-просвітянин, письменник, композитор Жан-ЖакРуссосказав:«Пам’ятайте, що перед тим, як узятися за виховання людини, треба самому зробитися людиною; треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина».
З нагоди відзначення у грудні 2017 року Всеукраїнського тижня права до уваги громадян представляємо Загальну декларацію прав людини, прийняту Генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1948 року. Її перекладено принаймні 375 мовами й діалектами мов. Декларація була прямим наслідком досвіду Другої світової війни і вперше сформулювала ті права, які повинна мати кожна людина. Вона мала рекомендаційний характер, містила 30 статей, зміст яких був уточнений і розвинутий через інституції міжнародних угод, регіональних та національних конституцій та законів.
9 грудня 2017 року виповнюється 100 років від часу відкриття першого Курултаю кримськотатарського народу. Подія знаменувала підйом національного руху на півострові періоду Української революції 1917–1921 років. У грудні 1917 – січні 1918-го Крим, як і Українська Народна Республіка, зазнав збройної агресії більшовиків, спрямованої на ліквідацію “буржуазних” урядів народів колишньої Російської імперії. Таким чином національне державотворення кримських татар було перервано більшовицькою окупацією.
Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання підлітків: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.
ПРІОРИТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗАКЛАДУ Є:
реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
збереження морального, психічного та фізичного здоров'я підростаючого покоління;
виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.