журналі "Відкритий урок", м.Київ www.pleyady.kiev.ua Автор: Агафонова Світлана Павлівна
Во все века жила, затаена, надежда
– вскрыть таинства природы.
В. Я. Брюсов
Слава силам! Этот урок давайте посвятим тем, кто еще не подозревает о своей любви к физике. Силе придают не только физический смысл:
"Ти силою очарування
Привабила поета вмить"
Козьма Прутков
Так подписывались члены литературного объединения трех братьев Жемчужниковых и писатель Алексей Толстой. Видите, далеко не физический смысл несет слово СИЛА
Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо. Підкреслюй інтерес дітей до нового. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.
журналі "Відкритий урок", м.Київ www.pleyady.kiev.ua Автор: Москат Наталія Григорівна
Игра – путь детей к познанию мира,
в котором они живут и который призваны понять.
А. М. Горький
Тысячелетиями люди восхищаются звездным небом. Ясной ночью прекрасные звезды выделяются, подобно сверкающим драгоценным камням, на черном фоне космического пространства. Ночь во всей своей красоте заливает Землю лунным светом. Люди всегда стремились разгадать таинство космоса. Сегодня на уроке вы станете экипажами ракет и отправитесь в увлекательное космическое путешествие.
журналі "Відкритий урок", м.Київ www.pleyady.kiev.ua Автор: Кулик Тетяна Іванівна
У каждого времени свой путь к знаниям, у нашего – творческий, более того – игровой. И. Ильин.
Кто лучше знает США? Who knows the USA best? Обобщить материал о США и провести контроль его усвоения в форме интеллектуальной игры; актуализировать и расширить знания учащимися истории, географии, политической системы, традиций и обычаев США; поддерживать у учащихся интерес к английскому языку.
Визначення результатів фахової діяльності педагогічного працівника передбачає врахування, по-перше, рівня навченості учнів, і, по-друге, результатів особистої участі педагога в фахових конкурсах різного рівня. Навчальні досягнення учнів у міжатестаційний період роботи педагога відображені в таблиці 1.1...
2. Визначення результативності методичної роботи педагогічного працівника
Методичну та дослідно-експериментальну діяльність педагога необхідно розглядати як форму педагогічної творчості, з одного боку, і як умову позитивного розвитку шкільної навчально-виховної системи – з іншого. Чинним Положенням про атестацію передбачено врахування методичної компетентності для визначення відповідності кваліфікаційній категорії вчителя. Педагогічні звання присвоюються педпрацівникам, які мають відповідні результати методичної діяльності. Атестаційні матеріали, що свідчать про рівень методичної компетентності педагогічного працівника та його участь у поширенні прогресивного педагогічного досвіду, включені до таблиць 2.1 і 2.2 .
"Актуальні питання сучасної науки та освіти" Матеріали вузівської конференції
4 випуск
Слов'янськ-2012, Україна Автор: Паніна Олена Вікторівна
Висновки.В усі часи людство хвилювало стан духовності окремих людей і суспільства в цілому. Висока духовність громадян суспільства є запорукою економічного процвітання держави, добробуту нації, її здоров’я, її майбутнього. Тому література є засобом пізнання свого народу. Важливим є те, щоб учні постійно знайомилися зі скарбами цього мистецтва. Українська поезія тісно пов’язана з багатостраждальним життям нашого народу, визначалась В.Стусом і визначала його, була вершиною його духовності. У найяскравіших своїх виявах вона випереджала час, вступала в суперечності з «неправдою світовою», за що платила долями й життями кращих своїх синів.
"Актуальні питання сучасної науки та освіти" Матеріали вузівської конференції
4 випуск
Слов'янськ-2012, Україна Автор: Боженко Наталія Володимирівна
Найважливіша вимога, яка висувається до уроків літератури, є врахування особливостей, естетичної природи процесу передачі літературних знань. Боротьба за духовність підростаючого покоління – це боротьба за майбутнє людської цивілізації. Українська література – це література боротьби за збереження і утвердження української нації, її права на вільний розвиток, на свою державність. Українська література завжди була прикладом високої духовності народу, і це створило її як літературу з яскраво вираженими загальнолюдськими моральними цінностями.