Всеукраїнська учнівська Internet-олімпіада з російскої мови (2011 рік) Завдання I заочного туру з російскої мови 9-11 клас Матеріали з сайту www:osvitaodessa.org
Робота презентована на міському методичному семінарі місто Дружківка, Україна Автор Іваненко Людмила Григорівна
Головним напрямком у своїй роботі кожен вчитель вважає пошук нових шляхів та методів максимальної активізації школярів. Тих методів, які сприяють усвідомленому оволодінню школярами навчальним матеріалам, вчать роботи з нього висновки, застосувати набуті знання у різних ситуаціях, сприяють перетворенню знань у переконання. Соціальний прогрес, величезний розвиток засобів масової інформації, розширення можливостей для спілкування з мистецтвом зумовлюють необхідність постійного удосконалення форм і методів естетичного виховання, керівництва цим процесом педагогами. Аналіз сучасного уроку музики приводити до висновків про необхідність активного використання ІКТ (інформаційно-комп’ютерних технологій): § Однією зі складових успішного навчання є мотивація учня. Використання сучасних ІКТ на уроках музики роботи навчання більш цікавим, емоційним, ефективним.
Всеукраїнська учнівська Internet-олімпіада з російскої мови (2011 рік) Завдання II заочного туру з російскої мови 9-11 клас Матеріали з сайту www:osvitaodessa.org
Анотація. Дана стаття пропонує теоретичний і практичний матеріал з використання евристичних методів у початковій школі. Матеріал статті використовувався у виступах на методичних об’єднаннях учителів, семінарах з евристичного навчання, в шкільних і дистанційних олімпіадах. Рекомендовано використовувати учителям початкової школи в ході уроків з метою інтелектуального розвитку школярів, у системі роботи з обдарованими дітьми.
Данная статья предлагает теоретический и практический материал по использованию эвристических методов в начальной школе. Материал статьи был использован в выступлениях на методических объединениях учителей, семинарах по эвристическому обучению, в школьных и дистанционных олимпиадах. Рекомендуется использовать учителям начальной школы в ходе уроков с целью интеллектуального развития школьников, в системе работы с одаренными детьми.
This article includes theoretical and practical materials for using heuaristic methods in the primary school. We recommend it for teachers in order to improve pupil's intellect.
Педагогічним
колективом ЗШ № 6 проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної
мережі. На початок 2011 – 2012 н.р. у закладі було відкрито 27 класів, із них
1-4-х – 9 класів, 5-9-х – 13 класів, 10-11-х – 5 класів. Мова навчання –
українська. Станом на 05.09.11 кількість учнів становила 645 чоловік. Середня
наповнюваність у класах складала 24 учні, що менше в порівнянні з попередніми
роками. Протягом навчального року із школи вибуло 9 учнів, 4 із них – за межі
міста й країни. Інші – до інших шкіл міста: до гімназії «Інтелект» – 2, по одному
учню до ЗШ № 3, 17, школи – інтернату. Прибуло за
рік – 4 учнів (м. Полтава, ЗШ № 7, 12, санаторна школа-інтернат ).