Робота на обласний інтернет-конкурс літературно-мистецької та педагогічної медіатворчості із зарубіжної літератури «Створи шедевр» у номінації "Медіаконтент юного словесника"
на державно-громадських засадах" грудень 2007 рку, м. Донецьк, Україна Автор: Білоног Світлана Володимирівна
Управління будь-якою системою потребує об’єктивних знань про цю систему. Динамізм такої складної ієрархічної системи, якою є загальноосвітня сфера, вимагає введення досконалої в технологічному відношенні та змістовної в своїй основі системи моніторингу. Школи прагнуть забезпечити нормальне функціонування освітнього процесу, що містить у собі якісне досягнення результатів процесу, які повинні відповідати Державному стандарту, і необхідний для цього рівень мотивації. Освітні заклади намагаються перейти із режиму функціонування в режим розвитку, цілеспрямовано займаючись інноваційною роботою...
Всеукраїнській науково-практичній конференції «Наступність між початковою та основною ланкою навчання» м. Донецьк, Україна Автор: Кардовська Ілона Василівна
Перехід з початкової в середню ланку традиційно вважається однією з найбільш педагогічно важких шкільних проблем, а період адаптації в 5му класі – одним з найважчих періодів навчання. Стан дітей в цей період, з педагогічної точки зору, характеризується низькою організованістю, навчальною неуважністю і недисциплінованістю, зниженою цікавістю до навчання та його результатам, з психологічної - зниження самооцінки, високим рівнем ситуативної тривожності. Спостереження за дітьми, спілкування з ними в цей період показує, що вони дуже незібрані, не можуть зрозуміти, як тепер їм спілкуватися з вчителями...
Робота презентована на психолого-методичному семінарі жовтень 2010 року, м. Дружківка, Україна Автори Кардовська Ілона Василівна, Кардовська Аліна Костянтинівна
Мета: створення психологічних умов для підвищення рівня впевненості в собі старшокласників в ситуації усного іспиту та ЗНО. Заняття № 1 Тема: Введення. Подання про впевнену, невпевнену, агресивну поведінку. Завдання: - Сформулювати уявлення школярів про майбутні заняття; - З'ясувати очікування старшокласників щодо занять; - Знайомство школярів з концепцією трьох типів поведінки; - Створити клімат психологічної безпеки. Що необхідно психологу: опорний конспект, годинник, м'яч. Що необхідно учневі: зошит для запису, ручка...
Дружківка - це місто, в якому ми народилися, зробили перші кроки в своєму житті. Наша школа прекрасна, але ми вирішили також внести свій вклад і під вікнами свого кабінету зробили "вази" та посадили квіти.
Про інформаційні та довідкові матеріали Українського інституту національної пам'яті до Дня пам'яті та примирення, Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні
З повагоДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
1. З чим справляється учень? 2. Що мотивує учня? 3. Які досягнення учня за роки навчання в школі можна відзначити як значимі для поліпшення його нинішньої ситуації? 4. Які здібності є в учня, але він поки не використовував їх у школі повною мірою? 5. Які захоплення учня можуть допомогти йому в поліпшенні нинішньої ситуації? 6. Яким повинен стати учень у результаті роботи з ним? Які якості розів'ються в нього? 7. Що необхідно зробити для допомоги учневі? Хто може допомогти учневі? 8. Які переконання можуть сприяти позитивним змінам?
· Зміни не тільки необхідні, але і неминучі - люди змінюються постійно. · Поки людина жива, вона може почати змінюватися до кращого, і в неї є шанси.
Робота опублікована у 2 випуску методичної збірки "Освіта і культура в контексті Болонського процесу" Слов'янськ-2010 Автор: Паніна Олена Вікторівна
Постать Винниченка – неординарне явище в історії українського красного письменства і в історії України. Його творчий доробок складають понад сто оповідань, п’єс, сценаріїв, публіцистичних статей, 14 романів. Окрім цього, письменник залишив двотомну етико-філософську працю «Конкордизм», майже 13 тисяч щоденникових записів (41 книжка) листування, близько сотні власних картин – пейзажів, натюрмортів, портретів і акварелей. Він не прагне до суворо реалістичного відтворення дійсності, у його творах «ми маємо не широку і різнобічну картину життя, а навмисний підбір певних рис». Такий підхід до відтворення дійсності визначає характер всієї художньої системи письменника
18. Віртуальні зустрічі
з письменниками, публіцистами, літературознавцями на сайті:
«ЛітАкцент». Володимир Панченко - головний редактор сайту. 19.
Народна українська академія: http://www.nua.kharkov.ua 20.
Профорієнтація: зроби свідомий вибір:
http://www.profosvita.org.ua/uk/index.html 21. http://www.hatina.at.ua
22.http://www.slovnyk.net – великий тлумачний словник сучасної
української мови.
23. http://who-is-who.com.ua – Український видавничий портал.
24. http://www.ukr-in-school.edu-ua.net – українська мова і література в школі науково-методичний журнал електронна версія.
25. www.taras.com.ua Народна шевченківська премія»
Список рекомендованої літератури на літо для 10 класу з курсу «Українська література» 1. Марко Вовчок. «Інститутка», «Максим Гримач» 2. Іван Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я». 3. Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні». 4. Українська драматургія. «Театр корифеїв». 5. Іван Карпенко-Карий. «Хазяїн». 6. Іван Франко. «Гімн», «Чого являєшся мені у сні», «Декадент», «Мойсей», «Перехресні стежки». 7. Ольга Кобилянська. «Людина», «Земля» 8. Леся Українка. «І все-таки до тебе думка лине», «Contra spem spero», «Бояриня», «Лісова пісня». 9. Михайло Коцюбинський. «Intermezzo», «Тіні забутих предків». 10. Василь Стефаник. «Камінний хрест».