З метою утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, вшанування патріотизму і мужності української молоді, яка у жовтні 1990 року стала на захист прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів Українського народу, а також на виконання Закону України “Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у ХХ столітті” від 09.04.2015 року та Указу Президента України “Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді” від 12.06.2015 року № 334, у жовтні 2015 року в ЗШ І-ІІІ ступенів №6 в рамках тижня історії та правознавства з 12.10.2015 по 16.10.2015 були проведені наступні заходи присвячені 25-ї річниці Революції на граніті.
Історія | Просмотров:425 | Загрузок:4 | Добавил:Helena |
«Наступність між початковою та основною ланкою навчання»
м. Донецьк, Україна Автор: Руднева Анжела Едуардівна
Психологический аспект перехода из начальной школы в среднюю состоит в том, что дети не вполне понимают требования и не всегда готовы принять тот объём информации, который учитель считает необходимым для получения достаточного и продвинутого уровня знаний. Чтобы переход из начальной школы в среднее звено прошел гладко без «зазубренок» и негативных результатов необходимо, прежде всего, желание ученика и терпение преподавателя. Что должно быть характерно для творческой работы учителя? Прежде всего, это вера в каждого ребенка...
Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. На сьогодні, без використання інформаційно-комунікаційних засобів не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів. Кожен вчитель загальноосвітнього навчального закладу, незалежно від ступеня, типу, форми власності закладу та рівня своєї кваліфікації, повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства. З початком комп'ютеризації навчальних закладів проводилася і підготовка вчителів. Оволодіння вчителями основами інформаційно-комунікаційних технологій здійснювалось: • під час навчання в педагогічних навчальних закладах; • під час курсів підвищення кваліфікації в Інститутах післядипломної педагогічної освіти; • шляхом самоосвіти;