Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

Четвер, 02.05.2024, 19:01
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
МО русского языка и литературы [60]
МО исторії та права [69]
МО української мови та літератури [96]
МО математики та інформатики [75]
МО естетичного циклу [58]
МО іноземних мов [62]
МО фізики, біології, хімії [74]
МО початкової школи [67]
Методичне об'єднання класних керівників [85]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Методична лабораторія учителя » Методичні об'єднання учителів » МО русского языка и литературы

Технології навчання і виховання
26.12.2009, 21:35
Особистісно орієнтована технологія
Концептуальні положення
Особистісно орієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно орієнтована педагогіка. Основна мета: процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб’єктності, життєвому самовизначенні, поєднання виховання та освіти в єдиний процес допомоги, підтримки дитини до життєтворчості. Педагогічні завдання: розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини; максимально виявити, ініціювати, використати досвід дитини; допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в особистості культуру життєдіяльності, правильно визначити лінії життя.
 
Інформаційні технології навчання
Концептуальні положення
Інформатизація освіти – це процес забезпечення сфери освіти теорією і практикою розробки й використання сучасних нових інформаційних технологій, орієнтованих на реалізацію психолого-педагогічної мети навчання і виховання. Головною ланкою процесу інформатизації освіти є зміна мети і змісту навчання. Технологічне переоснащення навчального процесу, поява нових методів і організаційних форм навчання – це лише похідні, що забезпечують досягнення висунутої мети. Зміна змісту навчання відбувається за декількома напрямами, значущість яких змінюється з розвитком процесу інформатизації суспільства. Це – активне використання комп’ютерів в усіх галузях людської діяльності. Цей процес приносить з собою зміну предметного змісту всіх навчальних дисциплін на всіх рівнях освіти. Вплив інформатизації на мету навчання. Має бути вироблена якісно нова модель підготовки членів майбутнього інформаційного суспільства, для яких здатність до людських комунікацій, активне оволодіння науковою картиною світу, гнучка зміна своїх функцій стануть початковою життєвою потребою.
 
На нинішньому етапі інформатизації освіти відбувається активне опанування засобів інформаційних технологій і фрагментарне впровадження їх у традиційні навчальні дисципліни. Нові інформаційні технології навчання це методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів навчання.
Основна мета: підготовка учнів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства. Педагогічні завдання ІТ навчання: 1) формування інформаційної культури учнів; 2) підвищення фундаментальності математичної освіти; 3) розвиток умінь експериментально-дослідницької діяльності; 4) розвиток творчого потенціалу учнів; 5) побудова відкритої системи освіти, забезпечення власної траєкторії самоосвіти.
 
Методи інформаційних технологій навчання: Традиційна модель навчання: 1) Фрагментарне використання комп’ютера на уроках; 2) Комп’ютер – тренажер; 3) Контроль знань; 4) Тестування. Нетрадиційна модель навчання 1) Дослідницька робота з комп’ютерними програмами; 2) Дистанційне навчання; 3) Використання гіпертекстових електронних підручників; 4) Вихід у світову інформаційну мережу; 5) Участь у міжнародних Інтернет олімпіадах і проектах; 6) Створення ВІРТУАЛЬНОЇ математичної енциклопедії; 7) Розробка навчальних презентацій.
 
Технологія саморозвитку
Концептуальні положення Технологія саморозвитку є моделлю особистісно орієнтованого підходу до навчання і виховання. В її основі лежить ідея про те, що кожна дитина з її можливостями, потребами проходить свій індивідуальний шлях розвитку. Три провідних положення: виховання повинно бути вільним, виховання повинно бути індивідуальним, виховання повинно спиратися на дані спостережень за дитиною. Основна мета: Створювати довкілля яке сприяє природному процесу саморозвитку. Педагогічні завдання: 1)Навчити дитину здійснювати свій вибір; 2)Створити умови для розвитку в дитини почуття любові й поваги до самого себе; 3)Виробити в дитині уміння користуватися наданими свободою і довірою; 4)Навчити дитину самостійно планувати свою діяльність і досягати наміченого.
 
Педагогічна технологія „Створення ситуації успіху”

Концептуальні положення Ситуація успіху – це суб’єктивний психічний стан задоволення наслідком фізичної або моральної справи творця. Ситуація успіху досягається тоді, коли сама дитина визначає цей результат як успіх. Усвідомлення ситуації успіху учнем, розуміння її значимості виникає у дитини після здолання своєї боязкості, невміння, незнання, психологічного ураження. Успіх, якщо його переживає дитина неодноразово, відкриває період визволення прихованих можливостей особистості, перетворення та реалізації духовних сил. Дитині необхідно створити психоемоційний комфорт у школі.
 
Основна мета. Створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили. Педагогічні завдання – допомогти особистості дитини зрости в успіху, дати відчути радість від здолання труднощів, дати зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, скрізь необхідно прикласти зусилля. І успіх буде еквівалентним витраченим зусиллям. Технологія „Створення ситуації успіху” виробляє найціннішу людську якість – стійкість у боротьбі з труднощами. А невдачі, які сталися, його не зломлять, не зупинять.
Творча співпраця: Учитель + Учень + Батьки = Успіх
 
Категорія: МО русского языка и литературы | Додав: Olga_Bratischenko
Переглядів: 5825 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.5/10
Всього коментарів: 0
Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Твоє віртуальне життя (63)
  • Музыкальный форум. (83)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2024