Статтю опубліковано у збірці"Актуальні питання сучасної науки та освіти" Матеріали вузівської конференції 4 випуск Слов'янськ-2012, Україна Автор: Паніна Олена Вікторівна
Висновки. Україна – то була його (В.Стуса) найбільша любов і найбільший біль. Її майбутнє пекло й тривожило поета набагато більше за його власне життя. Безмежна любов до рідної землі, рідного народу примушує поета ставитися до них з найвищою мірою вимогливості, не заплющувати очей на темні сторінки минулого.
Отже, творчі зусилля кожного вчителя повинні спрямовуватися на те, щоб підвищити виховний рівень сучасного уроку. І лише такі уроки, на яких панує творче мислення школярів, дійсно стануть виховуючими, навчаючими і розвиваючими, спонукатимуть учнів не бути пасивними і не чекати змін, а самим творити своє майбутнє. Учні повинні навчитися не тільки емоційно насолоджуватися, а й співпереживати з героями твору.
В усі часи людство хвилювало стан духовності окремих людей і суспільства в цілому. Висока духовність громадян суспільства є запорукою економічного процвітання держави, добробуту нації, її здоров’я, її майбутнього. Тому література є засобом пізнання свого народу. Важливим є те, щоб учні постійно знайомилися зі скарбами цього мистецтва. Українська поезія тісно пов’язана з багатостраждальним життям нашого народу, визначалась В.Стусом і визначала його, була вершиною його духовності. У найяскравіших своїх виявах вона випереджала час, вступала в суперечності з «неправдою світовою», за що платила долями й життями кращих своїх синів. |