Статтю опубліковано у збірці"Актуальні питання сучасної науки та освіти" Матеріали вузівської конференції 4 випуск Слов'янськ-2012, Україна Автор: Боженко Наталія Володимирівна
Природно, що викладання літератури, особливо у 10-х класах, має бути цікавим, захоплювати учнів, збуджувати їх думку, викликати емоційні переживання, виховувати любов до літератури як до джерела інтелектуального розвитку і морального вдосконалення. Аналізуючи драматичні твори І.Карпенка-Карого, учитель дбає про те, щоб якнайширше розкрити, показати учням світ людських почуттів та думок і поряд із цим викликати презирство, зневагу, непримиренність до проявів лицемірства, підлабузництва, неуцтва, грубості і зазнайства. Найважливіша вимога, яка висувається до уроків літератури, є врахування особливостей, естетичної природи процесу передачі літературних знань. Боротьба за духовність підростаючого покоління – це боротьба за майбутнє людської цивілізації. Українська література – це література боротьби за збереження і утвердження української нації, її права на вільний розвиток, на свою державність. Українська література завжди була прикладом високої духовності народу, і це створило її як літературу з яскраво вираженими загальнолюдськими моральними цінностями. |