Автор Білоног Світлана Володимирівна. Анотація. У статті розкривається поняття «моніторинг» як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як рівень досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи.
В статье раскрывается понятие «мониторинг» как целостная динамическая система. Качество образования рассматривается как степень достижения заданного стандарта деятельности средней школы.
In the article a concept opens up «monitoring» as the integral dynamic system. Quality of education is examined as degree of achievement of the set standard of activity of secondary school.
Постановка проблеми. Сучасна школа, беручи на себе відповідальність за події у своєму соціальному оточенні, намагається формувати відповідально-демократичний стиль соціальних відносин, коли управлінські рішення приймаються колегіально, з урахуванням соціальних умов і можливостей, а відповідальність за їх виконання покладається на всіх суб'єктів освітнього процесу. Традиційна закритість системи освіти для участі в управлінні її діяльністю недержавних структур змінюється переходами до суспільно-державних форм управління якістю освітньої діяльності. Неабиякою мірою цьому сприяють спроби організації системи моніторингових відносин між державою, суспільством і школою з приводу якості освітнього продукту і стратегічного планування розвитку системи освіти в цілому.
|