Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

Субота, 20.04.2024, 14:34
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Всеукраїнська Інтернет-олімпіада [33]
У розділі зібрані матеріали X Всеукраїнської Інтернет-олімпіада - 2010: положення, умови, регістрація, завдання.
Міжнародний конкурс з інформатики "Бобер" [11]
Науково-методичні публікації [51]
Авторські сучасні творчі уроки [46]
Весела математика у малюків [6]
Віртуальна дитяча енциклопедія [202]
У цьому розділі зібрані творчі роботи учнів нашої школи з різних предметів
Методичні об'єднання учителів [646]
Кабінет управління [109]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Методична лабораторія учителя » Науково-методичні публікації

СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
[ Викачати з сервера (53.5 Kb) ] 24.12.2012, 11:03
Автор Білоног Світлана Володимирівна.
Анотація. У статті розкривається поняття «моніторинг» як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як рівень досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи.

В статье раскрывается понятие «мониторинг» как целостная динамическая система. Качество образования рассматривается как степень достижения заданного стандарта деятельности средней школы.

In the article a concept opens up «monitoring» as the integral dynamic system. Quality of education is examined as degree of achievement of the set standard of activity of secondary school.

Постановка проблеми. Сучасна школа, беручи на себе відповідальність за події у своєму соціальному оточенні, намагається формувати відповідально-демократичний стиль соціальних відносин, коли управлінські рішення приймаються колегіально, з урахуванням соціальних умов і можливостей, а відповідальність за їх виконання покладається на всіх суб'єктів освітнього процесу. Традиційна закритість системи освіти для участі в управлінні її діяльністю недержавних структур змінюється переходами до суспільно-державних форм управління якістю освітньої діяльності. Неабиякою мірою цьому сприяють спроби організації системи моніторингових відносин між державою, суспільством і школою з приводу якості освітнього продукту і стратегічного планування розвитку системи освіти в цілому.
Категорія: Науково-методичні публікації | Додав: Olga_Bratischenko
Переглядів: 726 | Завантажень: 308 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Твоє віртуальне життя (63)
  • Музыкальный форум. (83)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2024