потім я став відкривати істини, відомі лише деяким,
і нарешті став відкривати істини, нікому ще невідомі.
К.Ціолковський
Рекомендації для вчителів, працюючих в системі креативної педагогіки
Автор Бордюгова Наталія Вікторівна
1. Будьте терплячі, не чекайте від дітей «швидких» результатів. Вони обов’язково будуть, але не випереджайте події.
2. Не забувайте про доброзичливість, не поспішайте давати оцінку дитячим роботам. Адже негативна оцінка роботи учня стимулює у нього розвиток невпевненості в собі, у своїх можливостях.
3. Не бійтеся шуму на заняттях: творчий, емоційний запал дітей «шукає виходу». Ви змогли спровокувати цю енергію, так краще підтримати її прояв, ніж суворим голосом закликати заспокоїтися.
Тема: Література рідного краю. Огляд життя та творчості Емми Андієвської. Мета : - ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Емми Андієвської; - через аналіз творів допомогти глибше осягнути життєвий і творчий шлях письменниці, її багатогранну складну обдаровану особистість; - удосконалювати вміння роботи з різними джерелами інформації; - розвивати вдумливе ставлення до прочитаного матеріалу, усне зв’язне мовлення та творче мислення учнів...
Урок_1. І. П. Котляревський. Огляд життя і творчості, історія написання поеми «Енеїда». Урок_2. Поема І. Котляревського «Енеїда». Основні сюжетні лінії, композиція. Урок_3. Поема І. Котляревського «Енеїда». Національний колорит твору, використання письменником прийомів бурлеску і травестії. Урок_4. «Душі відкриті добру і чистоті» (на прикладі п’єси І.Котляревського «Наталка Полтавка»)
На сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо знання про звертання, вставні слова, словосполучення, речення, будемо удосконалювати вміння вживати їх у реченнях, конструювати речення. Крім того, ми поглибимо ваші знання про символи України. Адже вашим домашнім завданням було скласти діалоги про символи України, їх ми перевірятимемо протягом уроку. А для узагальнення знань про звертання, вставні слова, словосполучення, речення, група теоретиків підготувала лінгвістичні повідомлення. А ви, діти, повинні їх уважно прослухати і сказати, що випущено доповідачами в теоретичній частині.
Робота опублікована у 2 випуску методичної збірки "Освіта і культура в контексті Болонського процесу" Слов'янськ-2010 Автор: Паніна Олена Вікторівна
Постать Винниченка – неординарне явище в історії українського красного письменства і в історії України. Його творчий доробок складають понад сто оповідань, п’єс, сценаріїв, публіцистичних статей, 14 романів. Окрім цього, письменник залишив двотомну етико-філософську працю «Конкордизм», майже 13 тисяч щоденникових записів (41 книжка) листування, близько сотні власних картин – пейзажів, натюрмортів, портретів і акварелей. Він не прагне до суворо реалістичного відтворення дійсності, у його творах «ми маємо не широку і різнобічну картину життя, а навмисний підбір певних рис». Такий підхід до відтворення дійсності визначає характер всієї художньої системи письменника
Творчість Лесі Українки" Автор: Паніна Олена Вікторівна
Урок 1
Тема: Леся Українка. Огляд життя та творчості. Мета:ознайомити учнів із життям і творчістю поетеси, допомогти усвідомити велич її життєвого подвигу;розвивати навички сприйняття й засвоєння знань, роботи з комп’ютером, висловлення власних суджень з приводу порушених питань; зв’язне мовлення школярів;удосконалювати вміння роботи по групах; виділяти головне з почутого;виховувати стійкість у життєвих труднощах, цілеспрямованість, прагнення до самоосвіти.
Особистісно орієнтована технологія Концептуальні положення Особистісно орієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно орієнтована педагогіка. Основна мета: процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб’єктності, життєвому самовизначенні, поєднання виховання та освіти в єдиний процес допомоги, підтримки дитини до життєтворчості. Педагогічні завдання: розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини; максимально виявити, ініціювати, використати досвід дитини; допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в особистості культуру життєдіяльності, правильно визначити лінії життя.
1. З чим справляється учень? 2. Що мотивує учня? 3. Які досягнення учня за роки навчання в школі можна відзначити як значимі для поліпшення його нинішньої ситуації? 4. Які здібності є в учня, але він поки не використовував їх у школі повною мірою? 5. Які захоплення учня можуть допомогти йому в поліпшенні нинішньої ситуації? 6. Яким повинен стати учень у результаті роботи з ним? Які якості розів'ються в нього? 7. Що необхідно зробити для допомоги учневі? Хто може допомогти учневі? 8. Які переконання можуть сприяти позитивним змінам?
· Зміни не тільки необхідні, але і неминучі - люди змінюються постійно. · Поки людина жива, вона може почати змінюватися до кращого, і в неї є шанси.
1.Бажання. Віра Успіх приходить до того, хто мислить категоріями успіху. Поразка супроводжує тих, хто мислить категоріями поразки. 2. Не бійтеся себе Як скрипаль змушує прекрасну музику виливатися зі струн скрипки, так і ви можете розбудити ваш геній, який лише дрімає у ваших розумових здібностях, і змусити його привести вас до мети, яку ви для себе позначили. 3. Пізнай самого себе Визначте за допомогою комп'ютерних тестів рівень IQ, EQ, SQ. Повірте в те, що рівень інтелектуального, емоційного та духовного коефіцієнту можна змінити. Повірте в теорію множинного інтелекту. Почніть працювати в цьому напрямку.