Розробка циклу уроків з української літератури" Творчість Лесі Українки" Автор: Паніна Олена Вікторівна
Урок 1 Тема: Леся Українка. Огляд життя та творчості. Мета:ознайомити учнів із життям і творчістю поетеси, допомогти усвідомити велич її життєвого подвигу;розвивати навички сприйняття й засвоєння знань, роботи з комп’ютером, висловлення власних суджень з приводу порушених питань; зв’язне мовлення школярів;удосконалювати вміння роботи по групах; виділяти головне з почутого;виховувати стійкість у життєвих труднощах, цілеспрямованість, прагнення до самоосвіти.
Урок 2 Тема. Леся Українка. Поезії «Хотіла б я піснею стати», «Ви щасливі, пречистії зорі». Мета:ознайомити школярів із поезіями циклів «Мелодії» та «Хвилини»; допомогти учням краще усвідомити ідейно-художній зміст поезій Лесі Українки, її громадянські, мистецькі погляди, художню майстерність; розвивати навички аналізу поетичних творів, образне мислення, виразне читання поезій; удосконалювати вміння роботи з комп’ютером; виховувати життєвий оптимізм, цілеспрямованість, гуманізм.
Урок 3 Тема. Леся Українка. «Давня весна». Мета:допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст поезії Лесі Українки; розвивати пам'ять, навички декламування, аналізу ліричних творів; вміння висловлювати власні судження; вчити використовувати на практиці знання роботи з комп’ютером; виховувати любов до природи, естетичний смак.
Урок 4 Тема. Леся Українка. «Давня казка» Мета:допомогти учням з'ясувати та засвоїти зміст поеми Лесі Українки; розвивати навички виразного читання, аналізу ліро-епічного твору, висловлення власної думки щодо прочитаного;удосконалювати вміння роботи з комп’ютером; виховувати усвідомлення важливості формування й розвитку індивідуальності, неповторності творчої особистості.
Урок 5 Тема. Леся Українка. «Давня казка». Образи та ідеї поеми. Мета:допомогти учням у визначенні проблем, головної думки твору, у складанні порівняльної характеристики героїв;розвивати навички аналізу ліро-епічного твору, виділення головного та зв'язку із сучасним життям; навчити висловлювати власні судження про свободу творчості, волелюбність людини; удосконалювати вміння роботи з комп’ютером; виховувати почуття вдячності, людської гідності та толерантності. |