Лист МОНУ від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році»
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі.
Джерело http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/47267/
Як зробити так, щоб навчання першокласників було цікавим і ефективним?Всім відомо, що дитину можна навчити тільки тоді, коли в неї буде бажання засвоювати знання. А бажання вчитись виникає лише тоді, коли вчитись цікаво. Тому вчитель повинен шукати методи й прийоми роботи з дітьми, які зроблять навчання цікавим, викличуть пізнавальний інтерес, інтелектуальну активність
Тема:Звуки [п] [п'], буква П. Звуковые упражнения.
Цель: учить выделять в словах звуки [п] [п'], ознакомить с буквой П, обозначающей твердый и мягкий согласные; учить рассматривать рисунки, работать в парах; развивать речь, обогащать словарный запас.
С 18.11.2014 по 16.12.2014 проходил Мастер-класс, который проводили учителя Руднева А. Э., Марко В.А., Москат Н.Г., Регеда Ю.А., Суровцева Ю.В., Никонова Т.А., Бабич Н.В.
Пропонований проект «Проектна діяльність учнів початкових класів як інструмент опанування інформаційними та web-технологіями в поєднанні з англійською мовою» – це використання інформаційних та веб-технологій при запровадженні проектної технології в початковій школі: складання конспектів тем з англійської мови учнями початкових класів, проведення комп’ютерних експериментів, створення творчих презентацій з окремих тем. Підсумок роботи - створення електронного дитячого навчального посібника „Віртуальна освіта – англійська мова” і розташування його на web-сторінці сайту http://school6.at.ua/
Цикл уроків з предмету «Я і Україна» з матеріалами для учнів, створених на основі інформаційно-комунікаційних технологій (MS PowerPoint). Тема «Тварини – живі організми» Урок № 23. Тема «Розмноження тварин у природі» Урок № 24. Тема «Середовище існування тварин» Урок №25. Тема «Гриби. Дроб’янки (бактерії) Автор Василевська Алла Степанівна, учитель початкових класів
Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо. Підкреслюй інтерес дітей до нового. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.
Автори: Василевська Алла Степанівна, Падалка Наталія Анатоліївна Мета уроку: 1. Ознайомити дітей із життєвим і творчим шляхом Грицька Бойка, його творами. 2. Активізувати читацькі інтереси дітей. 3. Формувати уміння аналізувати твори, визначати головну думку. 4. Виховувати спостережливість, доброзичливість, культуру поведінки.
Уважаемые коллеги, напоминаем, что Вам предоставляется возможность презентовать свой опыт работы на страницах фотоальманаха «Регион - Донбасс».
Фотоальманах объемом 320-350 страниц выйдет в конце лета - начале осени этого года. Тираж зависит от числа участников, примерное количество экз. - 1300-1400. Распространяться издание будет на предприятиях и в организациях, в библиотеках; поступит книга в Верховную Раду, Донецкую облгосадминистрацию и облсовет, администрации и советы городов и районов области. Каждый участник альманаха получит по 2 экз. за одну страницу публикации и 4 книги - за 2 страницы. Издание книги согласовано с Донецким областным советом на уровне руководства. Конкретное задание журналистам - сделать книгу лучшей в Украине.