«Наступність між початковою та основною ланкою навчання»
м. Донецьк, Україна Автор: Руднева Анжела Едуардівна
Психологический аспект перехода из начальной школы в среднюю состоит в том, что дети не вполне понимают требования и не всегда готовы принять тот объём информации, который учитель считает необходимым для получения достаточного и продвинутого уровня знаний. Чтобы переход из начальной школы в среднее звено прошел гладко без «зазубренок» и негативных результатов необходимо, прежде всего, желание ученика и терпение преподавателя. Что должно быть характерно для творческой работы учителя? Прежде всего, это вера в каждого ребенка...
журналі "Відкритий урок", м.Київ www.pleyady.kiev.ua Автор: Братищенко Ольга Григорівна
Великий архитектор Вселенной
все более представляется нам чистым математиком.
Джеймс Джин
Homo sapiens - разумный человек, первый во времени, красоте и гениальности творчества философ, поэт, математик. Разумный человек - неиссякаемый источник энергии, способный претворить все возможное в невозможное, все мечты - в действительность. И сегодня, когда вокруг идет непрерывная компьютеризация и виртуализация, мы восхищаемся красотой и богатством созданной Человеком-Творцом Компьютерной Вселенной. 10 лет назад никто даже не предполагал, что вы, нынешнее поколение, сможете черпать знания не только из бумажных учебников, но и с серебристых компакт-дисков.
журналі "Відкритий урок", м.Київ www.pleyady.kiev.ua Автор: Кулик Тетяна Іванівна
У каждого времени свой путь к знаниям, у нашего – творческий, более того – игровой. И. Ильин.
Кто лучше знает США? Who knows the USA best? Обобщить материал о США и провести контроль его усвоения в форме интеллектуальной игры; актуализировать и расширить знания учащимися истории, географии, политической системы, традиций и обычаев США; поддерживать у учащихся интерес к английскому языку.
Особистісно орієнтована технологія Концептуальні положення Особистісно орієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно орієнтована педагогіка. Основна мета: процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб’єктності, життєвому самовизначенні, поєднання виховання та освіти в єдиний процес допомоги, підтримки дитини до життєтворчості. Педагогічні завдання: розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини; максимально виявити, ініціювати, використати досвід дитини; допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в особистості культуру життєдіяльності, правильно визначити лінії життя.
1. З чим справляється учень? 2. Що мотивує учня? 3. Які досягнення учня за роки навчання в школі можна відзначити як значимі для поліпшення його нинішньої ситуації? 4. Які здібності є в учня, але він поки не використовував їх у школі повною мірою? 5. Які захоплення учня можуть допомогти йому в поліпшенні нинішньої ситуації? 6. Яким повинен стати учень у результаті роботи з ним? Які якості розів'ються в нього? 7. Що необхідно зробити для допомоги учневі? Хто може допомогти учневі? 8. Які переконання можуть сприяти позитивним змінам?
· Зміни не тільки необхідні, але і неминучі - люди змінюються постійно. · Поки людина жива, вона може почати змінюватися до кращого, і в неї є шанси.
1.Бажання. Віра Успіх приходить до того, хто мислить категоріями успіху. Поразка супроводжує тих, хто мислить категоріями поразки. 2. Не бійтеся себе Як скрипаль змушує прекрасну музику виливатися зі струн скрипки, так і ви можете розбудити ваш геній, який лише дрімає у ваших розумових здібностях, і змусити його привести вас до мети, яку ви для себе позначили. 3. Пізнай самого себе Визначте за допомогою комп'ютерних тестів рівень IQ, EQ, SQ. Повірте в те, що рівень інтелектуального, емоційного та духовного коефіцієнту можна змінити. Повірте в теорію множинного інтелекту. Почніть працювати в цьому напрямку.