Тема: Література рідного краю. Огляд життя та творчості Емми Андієвської. Мета : - ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Емми Андієвської; - через аналіз творів допомогти глибше осягнути життєвий і творчий шлях письменниці, її багатогранну складну обдаровану особистість; - удосконалювати вміння роботи з різними джерелами інформації; - розвивати вдумливе ставлення до прочитаного матеріалу, усне зв’язне мовлення та творче мислення учнів...
1.Формирование основ умения учиться в начальной школе как ключевой компетентности непрерывного образования. 2. Расширение воспитательного потенциала начальной школы путём гуманизации и формирования позитивного целостного отношения учеников к себе, другим людям, природе и обществу. 3. Поиск новых форм работы для развития познавательных интересов и интеллекта учащихся младших классов.
Робота опублікована у збірнику до 75-річчя заснування Донецької області "Сузіря педагогічних талантів Донеччини" Донецьк: Витоки, том 2 Автор: Сокольська Тетяна Миколаївна
Моя педагогічна діяльність включає три напрямки: 1. Філософія успіху 2. Формування пізнавального інтересу 3. Евристичні методи. Протягом засвоєння учнями курсу біології паралельно (часто непомітно, ненав’язливо) проходить курс філософії успіху саморозвитку особистості учнів. Філософія успіху – це узагальнення ідей Володимира Леві, Дейла Карнегі, Наполеона Хілла. Уже з перших уроків біології починають «працювати» принципи філософії успіху. Один з них – «Усе в вас самих. І неможливе можливо!» Тема «Розвиток пізнавального інтересу учнів при вивченні біології з використанням інноваційних технологій» розглядається мною як складова системи роботи над проблемою особистісно0орієнтованого навчання і виховання.
Урок_1. І. П. Котляревський. Огляд життя і творчості, історія написання поеми «Енеїда». Урок_2. Поема І. Котляревського «Енеїда». Основні сюжетні лінії, композиція. Урок_3. Поема І. Котляревського «Енеїда». Національний колорит твору, використання письменником прийомів бурлеску і травестії. Урок_4. «Душі відкриті добру і чистоті» (на прикладі п’єси І.Котляревського «Наталка Полтавка»)
Розробка циклу уроків з іноземної мови Автор Писаренко Марина Миколаївна
Цели урока: активизировать употребление в речи учащихся тематической лексики; практиковать учащихся в аудировании; развивать навыки диалогической, монологического спонтанного говорения; тренировать учащихся работать в парах и малых группах; тренировать учащихся в употреблении в речи грамматических структур с глаголом to be; развивать творческое воображение; воспитывать интерес к стране, изучаемого языка. Ход урока: 1. Организационный момент. Hello, dear friends! I’m very glad to be with you at the lesson today! How are you? There are lots of guests at our lesson today. Let’s greet them. Are you sad today? Are you happy today? (песня из учебника Get Set Go 2 "Are you sad today? No, we aren’t)
"Фізика у школах України" № 20, 2010 рік Автор Агафонова Світлана Павлівна
Одним из видов повторения с учащимися сразу всей темы или раздела курса физики, помогающим выявить понимание материала, как на уровне воспроизведения знаний, так и на уровне их применения, является этот урок – физическая эстафета. От обычного повторения его отличает интересная для ребят форма проведения. Чтобы вовлечь всех учащихся, в том числе слабых и средних по успеваемости, эта игра должна удовлетворять следующим требованиям: охватывать все элементы знаний, полученных при изучении данного раздела или темы курса физики; не требовать от учеников специальной подготовки; все виды деятельности должны вызывать увлечение учащихся...
На сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо знання про звертання, вставні слова, словосполучення, речення, будемо удосконалювати вміння вживати їх у реченнях, конструювати речення. Крім того, ми поглибимо ваші знання про символи України. Адже вашим домашнім завданням було скласти діалоги про символи України, їх ми перевірятимемо протягом уроку. А для узагальнення знань про звертання, вставні слова, словосполучення, речення, група теоретиків підготувала лінгвістичні повідомлення. А ви, діти, повинні їх уважно прослухати і сказати, що випущено доповідачами в теоретичній частині.
Автор Паніна Олена Вікторівна Цели урока: - познакомить с историей создания романа А.С.Пушкина «Евгений Онегин»; - проследить развитие сюжета и сделать наблюдения, касающиеся композиции романа; - сделать первые наблюдения, касающиеся жанра; - возбудить интерес учеников к роману. Задача урока: применение современных информационных технологий.
«Психолого-педагогічні засади профільного навчання
та профорієнтаційної роботи: досвід, тенденції, перспективи»
2 листопада 2010 року, 2 том, місто Донецьк Автор Агафонова Світлана Павлівна
«Розум полягає не тільки в знанні, а й в умінні застосовувати знання до справи»
Арістотель
Моя профессия – мое будущее!
Анотація Якщо ти обереш професію до душі, тобі ніколи не доведеться працювати. Твоя професія – твоє майбутнє. Працювати за покликанням. Ключові слова: вибір, професія, майбутнє, робота, престиж, успішність, європейський стандарт.
Аннотация Если ты выберешь профессию по душе, тебе никогда не придется работать. Твоя профессия – твое будущее. Работа по призванию. Ключевые слова: выбор, профессия, будущее, работа, престиж, успешность, европейский стандарт.
Annotation If you choose the profession close to your soul you won’t have to work hard. Your profession is your future. To work by your vocation. Keywords: choice, profession, future, job, prestige, success, European standard.
"Педагогічна скарбниця Донеччини" № 2, травень 2011 видавнича група "Витоки" Автор Москат Наталія Григоріївна
Мета: Повторити властивості функцій, формувати навички дослідження функції й побудови її графіка. Розвивати аналітичне мислення учнів, уміння порівнювати, зіставляти, узагальнювати, розвивати навички роботи з комп'ютерними програмами. Виховувати інтерес до предмета й комп'ютерної техніки, наполегливість у досягненні поставленої мети, охайність і точність виконання дій під час роботи на комп'ютері, заохочувати до самостійної навчальної діяльності.
"Педагогічна скарбниця Донеччини" № 2, травень 2011 видавнича група "Витоки" Автор Грипась Ірина Анатоліївна
Я люблю проводити цей урок тому, що запропонований у формі казки він завжди викликає у дітей великий інтерес, а з іншого боку допомагає їм повторити сконцентрований у змісті уроку навчальний матеріал за цією темою. Починаю заняття з таких слів: «Діти, сьогодні в нас урок-казка. Слухайте уважно і фізику згадуйте. Приготуйте також зошити, вони вам знадобляться». Отже... ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ. Було в матері дві дочки: одна — рідна, інша — пасербиця. Рідну вона дуже любила, а пасербицю терпіти не могла. І все через те, що Марушка дуже добре знала фізику й красивіша за Олену була. А Олена жодного правила фізики не знала. Мачуха, як тільки гляне на Марушку, так і супиться. Поки Олена то вбиралася, то чепурилася, Марушка в будинку чистила, прибирала, варила, прала, шила, пряла — всю тяжку роботу виконувала. А мачуха тільки й сварить її цілий день.
Робота опублікована у збірнику до 75-річчя заснування Донецької області "Сузіря педагогічних талантів Донеччини" Донецьк: Витоки, том 2 Автор: Братищенко Ольга Григорівна
Сьогодні, коли навколо йде безперервна комп'ютеризація, ми захоплюємося красою і багатством створеного Людиною-Творцем Комп'ютерного Всесвіту. Наш з учнями освітній простір - це гармонійний синтез математики, інформаційних технологій і творчості. Мій педагогічний досвід має дослідницькі та практичні нароби: філософія Успіху (додаток А), перспективна теорія, комп’ютерні технології, дослідження особистості. У ході дослідницької роботи розроблено творчий практикум дослідницьких математичних експериментів і впроваджено у роботу школи (2000-2011 роки). Освітнє експериментальне дослідження проведено по напрямкам: огляд новітніх технологій навчання і розкриття значення, дослідження комп’ютерних програм: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS FrontPage, Gran2D, Gran3D, Paint, Advanced Grapher, Functor-2.5, 3D-Grapher, 3DS max 5.0, по лінії застосування при вивченні математики...