Once upon a time there lived a beautiful young princess who happened to be out walking through some woods. Suddenly she saw a frog in a pond. A little distance away she also noticed a large and magnificent castle. At that moment the frog spoke to the young woman. She was quite astonished, not being accustomed to hearing animals speak.
Лист МОНУ від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році»
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі.
Джерело http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/47267/
Пропонований проект «Проектна діяльність учнів початкових класів як інструмент опанування інформаційними та web-технологіями в поєднанні з англійською мовою» – це використання інформаційних та веб-технологій при запровадженні проектної технології в початковій школі: складання конспектів тем з англійської мови учнями початкових класів, проведення комп’ютерних експериментів, створення творчих презентацій з окремих тем. Підсумок роботи - створення електронного дитячого навчального посібника „Віртуальна освіта – англійська мова” і розташування його на web-сторінці сайту http://school6.at.ua/
Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо. Підкреслюй інтерес дітей до нового. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.
Уважаемые коллеги, напоминаем, что Вам предоставляется возможность презентовать свой опыт работы на страницах фотоальманаха «Регион - Донбасс».
Фотоальманах объемом 320-350 страниц выйдет в конце лета - начале осени этого года. Тираж зависит от числа участников, примерное количество экз. - 1300-1400. Распространяться издание будет на предприятиях и в организациях, в библиотеках; поступит книга в Верховную Раду, Донецкую облгосадминистрацию и облсовет, администрации и советы городов и районов области. Каждый участник альманаха получит по 2 экз. за одну страницу публикации и 4 книги - за 2 страницы. Издание книги согласовано с Донецким областным советом на уровне руководства. Конкретное задание журналистам - сделать книгу лучшей в Украине.
Розробка циклу уроків з іноземної мови Автор Писаренко Марина Миколаївна
Цели урока: активизировать употребление в речи учащихся тематической лексики; практиковать учащихся в аудировании; развивать навыки диалогической, монологического спонтанного говорения; тренировать учащихся работать в парах и малых группах; тренировать учащихся в употреблении в речи грамматических структур с глаголом to be; развивать творческое воображение; воспитывать интерес к стране, изучаемого языка. Ход урока: 1. Организационный момент. Hello, dear friends! I’m very glad to be with you at the lesson today! How are you? There are lots of guests at our lesson today. Let’s greet them. Are you sad today? Are you happy today? (песня из учебника Get Set Go 2 "Are you sad today? No, we aren’t)
журналі "Відкритий урок", м.Київ www.pleyady.kiev.ua Автор: Пікульова Світлана Борисівна
There’s a wonderful country just waiting to be discovered by you.
Lesson-self teaching
O x f o r d a p p r o a c h
Welcome to the USA cities.
To consolidate pupils’ knowledge of history, life and places of interest of American cities; to encourage pupils to extensive practice of the four skills of speaking, listening, reading and writing.
журналі "Відкритий урок", м.Київ www.pleyady.kiev.ua Автор: Кулик Тетяна Іванівна
У каждого времени свой путь к знаниям, у нашего – творческий, более того – игровой. И. Ильин.
Кто лучше знает США? Who knows the USA best? Обобщить материал о США и провести контроль его усвоения в форме интеллектуальной игры; актуализировать и расширить знания учащимися истории, географии, политической системы, традиций и обычаев США; поддерживать у учащихся интерес к английскому языку.
Особистісно орієнтована технологія Концептуальні положення Особистісно орієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно орієнтована педагогіка. Основна мета: процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб’єктності, життєвому самовизначенні, поєднання виховання та освіти в єдиний процес допомоги, підтримки дитини до життєтворчості. Педагогічні завдання: розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини; максимально виявити, ініціювати, використати досвід дитини; допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в особистості культуру життєдіяльності, правильно визначити лінії життя.