1. З чим справляється учень? 2. Що мотивує учня? 3. Які досягнення учня за роки навчання в школі можна відзначити як значимі для поліпшення його нинішньої ситуації? 4. Які здібності є в учня, але він поки не використовував їх у школі повною мірою? 5. Які захоплення учня можуть допомогти йому в поліпшенні нинішньої ситуації? 6. Яким повинен стати учень у результаті роботи з ним? Які якості розів'ються в нього? 7. Що необхідно зробити для допомоги учневі? Хто може допомогти учневі? 8. Які переконання можуть сприяти позитивним змінам?
· Зміни не тільки необхідні, але і неминучі - люди змінюються постійно. · Поки людина жива, вона може почати змінюватися до кращого, і в неї є шанси.
1.Бажання. Віра Успіх приходить до того, хто мислить категоріями успіху. Поразка супроводжує тих, хто мислить категоріями поразки. 2. Не бійтеся себе Як скрипаль змушує прекрасну музику виливатися зі струн скрипки, так і ви можете розбудити ваш геній, який лише дрімає у ваших розумових здібностях, і змусити його привести вас до мети, яку ви для себе позначили. 3. Пізнай самого себе Визначте за допомогою комп'ютерних тестів рівень IQ, EQ, SQ. Повірте в те, що рівень інтелектуального, емоційного та духовного коефіцієнту можна змінити. Повірте в теорію множинного інтелекту. Почніть працювати в цьому напрямку.