18. Віртуальні зустрічі
з письменниками, публіцистами, літературознавцями на сайті:
«ЛітАкцент». Володимир Панченко - головний редактор сайту. 19.
Народна українська академія: http://www.nua.kharkov.ua 20.
Профорієнтація: зроби свідомий вибір:
http://www.profosvita.org.ua/uk/index.html 21. http://www.hatina.at.ua
22.http://www.slovnyk.net – великий тлумачний словник сучасної
української мови.
23. http://who-is-who.com.ua – Український видавничий портал.
24. http://www.ukr-in-school.edu-ua.net – українська мова і література в школі науково-методичний журнал електронна версія.
25. www.taras.com.ua Народна шевченківська премія»
"Актуальні питання сучасної науки та освіти" Матеріали вузівської конференції
4 випуск
Слов'янськ-2012, Україна Автор: Паніна Олена Вікторівна
Висновки.В усі часи людство хвилювало стан духовності окремих людей і суспільства в цілому. Висока духовність громадян суспільства є запорукою економічного процвітання держави, добробуту нації, її здоров’я, її майбутнього. Тому література є засобом пізнання свого народу. Важливим є те, щоб учні постійно знайомилися зі скарбами цього мистецтва. Українська поезія тісно пов’язана з багатостраждальним життям нашого народу, визначалась В.Стусом і визначала його, була вершиною його духовності. У найяскравіших своїх виявах вона випереджала час, вступала в суперечності з «неправдою світовою», за що платила долями й життями кращих своїх синів.
Список рекомендованої літератури на літо для 10 класу з курсу «Українська література» 1. Марко Вовчок. «Інститутка», «Максим Гримач» 2. Іван Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я». 3. Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні». 4. Українська драматургія. «Театр корифеїв». 5. Іван Карпенко-Карий. «Хазяїн». 6. Іван Франко. «Гімн», «Чого являєшся мені у сні», «Декадент», «Мойсей», «Перехресні стежки». 7. Ольга Кобилянська. «Людина», «Земля» 8. Леся Українка. «І все-таки до тебе думка лине», «Contra spem spero», «Бояриня», «Лісова пісня». 9. Михайло Коцюбинський. «Intermezzo», «Тіні забутих предків». 10. Василь Стефаник. «Камінний хрест».
Список рекомендованої літератури на літо для 8 класу з курсу «Українська література» 1. Усна народна творчість - Українські історичні пісні; - Українські народні думи. 2. Слово про похід Ігорів. 3. Т. Шевченко. Поезії. 4. І Франко. - Хто такий І.Вишенський? - Поема «Іван Вишенський». 5. Леся Українка. «Давня казка». 6. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». 7. М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». 8. О. Назарук. «Роксолана». 9. В. Дрозд. «Ирій», «Білий кінь Шептало». 10. В. Самійленко і Є. Дудар. - Гумористичні і сатиричні твори.
Рекомендації для вчителів, працюючих в системі креативної педагогіки Автор Паніна Олена Вікторівна
Умови розвитку креативності
1. Розвиток бази знань та умінь, накопичення та систематизація того запасу інформації, на основі якого можна створювати щось нове, а також удосконалення навичок, необхідних для відповідного виду діяльності.
2. Створення атмосфери, яка привертає до творчості. Ключова характеристика цієї атмосфери – відсутність критики на стадії породження ідей, що дозволяє подолати внутрішні обмеження, які перешкоджають тому, аби побачити проблему в новому ракурсі.
3. Пошук аналогій. Шанси на творче рішення завдань збільшуються, якщо вдається розгледіти аналогії між ними та іншими проблемними ситуаціями, навіть якщо вони на перший погляд не схожі.
Робота презентована на міському методичному семінарі місто Дружківка, Україна Автор Іваненко Людмила Григорівна
Головним напрямком у своїй роботі кожен вчитель вважає пошук нових шляхів та методів максимальної активізації школярів. Тих методів, які сприяють усвідомленому оволодінню школярами навчальним матеріалам, вчать роботи з нього висновки, застосувати набуті знання у різних ситуаціях, сприяють перетворенню знань у переконання. Соціальний прогрес, величезний розвиток засобів масової інформації, розширення можливостей для спілкування з мистецтвом зумовлюють необхідність постійного удосконалення форм і методів естетичного виховання, керівництва цим процесом педагогами. Аналіз сучасного уроку музики приводити до висновків про необхідність активного використання ІКТ (інформаційно-комп’ютерних технологій): § Однією зі складових успішного навчання є мотивація учня. Використання сучасних ІКТ на уроках музики роботи навчання більш цікавим, емоційним, ефективним.
потім я став відкривати істини, відомі лише деяким,
і нарешті став відкривати істини, нікому ще невідомі.
К.Ціолковський
Рекомендації для вчителів, працюючих в системі креативної педагогіки
Автор Бордюгова Наталія Вікторівна
1. Будьте терплячі, не чекайте від дітей «швидких» результатів. Вони обов’язково будуть, але не випереджайте події.
2. Не забувайте про доброзичливість, не поспішайте давати оцінку дитячим роботам. Адже негативна оцінка роботи учня стимулює у нього розвиток невпевненості в собі, у своїх можливостях.
3. Не бійтеся шуму на заняттях: творчий, емоційний запал дітей «шукає виходу». Ви змогли спровокувати цю енергію, так краще підтримати її прояв, ніж суворим голосом закликати заспокоїтися.