Лист МОНУ від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році»
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі.
Джерело http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/47267/
Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо. Підкреслюй інтерес дітей до нового. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.
Уважаемые коллеги, напоминаем, что Вам предоставляется возможность презентовать свой опыт работы на страницах фотоальманаха «Регион - Донбасс».
Фотоальманах объемом 320-350 страниц выйдет в конце лета - начале осени этого года. Тираж зависит от числа участников, примерное количество экз. - 1300-1400. Распространяться издание будет на предприятиях и в организациях, в библиотеках; поступит книга в Верховную Раду, Донецкую облгосадминистрацию и облсовет, администрации и советы городов и районов области. Каждый участник альманаха получит по 2 экз. за одну страницу публикации и 4 книги - за 2 страницы. Издание книги согласовано с Донецким областным советом на уровне руководства. Конкретное задание журналистам - сделать книгу лучшей в Украине.
Автор Паніна Олена Вікторівна Цели урока: - познакомить с историей создания романа А.С.Пушкина «Евгений Онегин»; - проследить развитие сюжета и сделать наблюдения, касающиеся композиции романа; - сделать первые наблюдения, касающиеся жанра; - возбудить интерес учеников к роману. Задача урока: применение современных информационных технологий.
Особистісно орієнтована технологія Концептуальні положення Особистісно орієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно орієнтована педагогіка. Основна мета: процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб’єктності, життєвому самовизначенні, поєднання виховання та освіти в єдиний процес допомоги, підтримки дитини до життєтворчості. Педагогічні завдання: розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини; максимально виявити, ініціювати, використати досвід дитини; допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в особистості культуру життєдіяльності, правильно визначити лінії життя.
1. З чим справляється учень? 2. Що мотивує учня? 3. Які досягнення учня за роки навчання в школі можна відзначити як значимі для поліпшення його нинішньої ситуації? 4. Які здібності є в учня, але він поки не використовував їх у школі повною мірою? 5. Які захоплення учня можуть допомогти йому в поліпшенні нинішньої ситуації? 6. Яким повинен стати учень у результаті роботи з ним? Які якості розів'ються в нього? 7. Що необхідно зробити для допомоги учневі? Хто може допомогти учневі? 8. Які переконання можуть сприяти позитивним змінам?
· Зміни не тільки необхідні, але і неминучі - люди змінюються постійно. · Поки людина жива, вона може почати змінюватися до кращого, і в неї є шанси.
1.Бажання. Віра Успіх приходить до того, хто мислить категоріями успіху. Поразка супроводжує тих, хто мислить категоріями поразки. 2. Не бійтеся себе Як скрипаль змушує прекрасну музику виливатися зі струн скрипки, так і ви можете розбудити ваш геній, який лише дрімає у ваших розумових здібностях, і змусити його привести вас до мети, яку ви для себе позначили. 3. Пізнай самого себе Визначте за допомогою комп'ютерних тестів рівень IQ, EQ, SQ. Повірте в те, що рівень інтелектуального, емоційного та духовного коефіцієнту можна змінити. Повірте в теорію множинного інтелекту. Почніть працювати в цьому напрямку.