Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

Субота, 16.11.2024, 02:19
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
МО русского языка и литературы [60]
МО исторії та права [69]
МО української мови та літератури [96]
МО математики та інформатики [75]
МО естетичного циклу [58]
МО іноземних мов [62]
МО фізики, біології, хімії [74]
МО початкової школи [67]
Методичне об'єднання класних керівників [85]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Методична лабораторія учителя » Методичні об'єднання учителів » МО исторії та права

У категорії матеріалів: 69
Показано матеріалів: 61-69
Сторінки: « 1 2 3 4

Уважаемые коллеги, напоминаем, что Вам предоставляется возможность презентовать свой опыт работы на страницах фотоальманаха «Регион - Донбасс».
Фотоальманах объемом 320-350 страниц выйдет в конце лета - начале осени этого года. Тираж зависит от числа участников, примерное количество экз. - 1300-1400. Распространяться издание будет на предприятиях и в организациях, в библиотеках; поступит книга в Верховную Раду, Донецкую облгосадминистрацию и облсовет, администрации и советы городов и районов области. Каждый участник альманаха получит по 2 экз. за одну страницу публикации и 4 книги - за 2 страницы. Издание книги согласовано с Донецким областным советом на уровне руководства. Конкретное задание журналистам - сделать книгу лучшей в Украине.
МО русского языка и литературы | Просмотров: 1437 | Загрузок: 0 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Работа-победитель
конкурса научных работ по истории
Автор Блошенко Константин Викторович
 
Цель работы - показать духовный подвиг Церкви – миссию по спасению Православия, народа и Родины. Задача автора – показать причастность к миссии сталинского правительства, а также отношение партизан, подпольщиков, политических и церковных сепаратистов в годы войны. Особое внимание автор уделил миссии Церкви на оккупированной Украине. В работе были поставлены две взаимосоставляющие задачи – освещение пробела в отечественной истории и акцент на проблеме раскола, имеющие актуальность для Православия и духовной жизни страны на сегодняшний день. Опорной базой автору послужил исследовательский труд доктора исторических наук М.В. Шкаровского «Русская Православная Церковь в ХХ веке». Фактический материал, воспроизводящий детали миссии, элементы коллаборационизма и христианско-просветительской деятельности, взят из мемуарной литературы и научно-исследовательских работ, касающихся Донбасса.
Науково-методичні публікації | Просмотров: 872 | Загрузок: 130 | Добавил: Olga_Bratischenko |


АНАЛИЗ РАБОТЫ
МЕТОДИЧЕСКОГО ОБЪЕДИНЕНИЯ

УЧИТЕЛЕЙ ИСТОРИИ И ПРАВОВЕДЕНИЯ

ЗА 2011 - 2012 УЧ. ГОД

МО исторії та права | Просмотров: 711 | Загрузок: 95 | Добавил: olga_kuchinskaya | | Комментарии (0)

Інформаційні матеріали з історії (І частина).

МО исторії та права | Просмотров: 794 | Загрузок: 650 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Інформаційні матеріали з історії (ІІ частина).

МО исторії та права | Просмотров: 854 | Загрузок: 966 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Особистісно орієнтована технологія
Концептуальні положення
Особистісно орієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно орієнтована педагогіка.
Основна мета: процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб’єктності, життєвому самовизначенні, поєднання виховання та освіти в єдиний процес допомоги, підтримки дитини до життєтворчості. Педагогічні завдання: розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини; максимально виявити, ініціювати, використати досвід дитини; допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в особистості культуру життєдіяльності, правильно визначити лінії життя.

МО русского языка и литературы | Просмотров: 5863 | Загрузок: 0 | Добавил: Olga_Bratischenko |

1. З чим справляється учень?
2. Що мотивує учня?
3. Які досягнення учня за роки навчання в школі можна відзначити як значимі
для поліпшення його нинішньої ситуації?
4. Які здібності є в учня, але він поки не використовував їх у школі повною мірою?
5. Які захоплення учня можуть допомогти йому в поліпшенні нинішньої ситуації?
6. Яким повинен стати учень у результаті роботи з ним?
Які якості розів'ються в нього?
7. Що необхідно зробити для допомоги учневі? Хто може допомогти учневі?
8. Які переконання можуть сприяти позитивним змінам?

· Зміни не тільки необхідні, але і неминучі - люди змінюються постійно.
· Поки людина жива, вона може почати змінюватися до кращого, і в неї є шанси.
МО русского языка и литературы | Просмотров: 3561 | Загрузок: 1 | Добавил: Olga_Bratischenko |

1.Бажання. Віра
Успіх приходить до того, хто мислить категоріями успіху. Поразка супроводжує тих, хто мислить категоріями поразки.
2. Не бійтеся себе
Як скрипаль змушує прекрасну музику виливатися зі струн скрипки, так і ви можете розбудити ваш геній, який лише дрімає у ваших розумових здібностях, і змусити його привести вас до мети, яку ви для себе позначили.
3. Пізнай самого себе
Визначте за допомогою комп'ютерних тестів рівень IQ, EQ, SQ. Повірте в те, що рівень інтелектуального, емоційного та духовного коефіцієнту можна змінити. Повірте в теорію множинного інтелекту. Почніть працювати в цьому напрямку.
МО русского языка и литературы | Просмотров: 2019 | Загрузок: 0 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Твоє віртуальне життя (63)
  • Музыкальный форум. (83)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2024