Згідно з річним планом школи 21.12.18 відбулось засідання педагогічної ради за темою "Ефективне формування компетентності учнів як інтегрованого результату навчання в НУШ". У центрі теми – інтегроване тематично-проектне навчання. Саме поняття “інтеграція” – не нове. Ще до реформи вчителі-практики намагались поєднувати предмети. Інтеграція вимагає від вчителя більш глибинної підготовки до уроків. Приміщення для таких уроків має бути мобільним та технічно обладнаним. Постійно треба зосереджувати свою увагу на досягненні очікуваного результату, щоб не втратити основної ідей – “здобути нові знання”. Натомість міжпредметна інтеграція в початковій школі вирішує ряд проблем. Наприклад – дублювання навчального матеріалу на різних предметах, те, що “монологічні&r
...
Читати далі »