Важливим показником якості викладання української мови та літератури є рівень знань учнів із предмета та результативність участі учнів у Всеукраїнській учнівській олімпіаді, різноманітних конкурсах.
У вчителів української мови та літератури створена система роботи з обдарованими учнями та умови для залучення їх до участі в різних етапах Всеукраїнської олімпіади , роботи в МАН, участі в турнірах, конкурсах, фестивалях, конференціях.
У 2014/2015 навчальному році в різноманітних олімпіадах і конкурсах, в тому числі й інтернет - турнірах з української мови та літератури, взяло участь понад 100 учнів, що підтверджує поширення популярності олімпіадних змагань серед школярів...
...На 2015-2016 навчальний рік методичне об’єднання ставить такі основні завдання :
- Спрямувати роботу на розвиток в учнів комунікативної культури
- Посилити роботу з підготовки учнів до ДПА та ЗНО
- Забезпечити засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови.
- Працювати над подоланням негативного впливу медіаоточення на формування ціннісних орієнтирів учнів.
- Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
- Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
- Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями.
|