Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

Середа, 18.12.2024, 09:46
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Досягнення учнів [16]
Мала Академія Наук [5]
Internet-проекти, конкурси [17]
Самоосвіта на період карантину та зимових канікул [76]
Вивчаємо українську мову [48]
Комп'ютерна кафедра [65]
Вивчаємо English [0]
Study English [10]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Творча лабораторія учня » Комп'ютерна кафедра

Віртуальний залік 10-Б
Віртуальний залік з теми «Табличний процессор».
Розкрити тему, використовуючи мережу Internet.
1. Призначення та функції табличного процесора Excel.
2. Електронна таблиця та її основні об’єкти: файл, книга, аркуш, комірка, адреса комірки, діапазон комірок. 3. Введення та редагування даних різного типу.
4. Копіювання, переміщення, вилучення, форматування таблиці.
5. Виконання обчислень у середовищі табличного процесора.
6. Використання функцій і операцій для опрацювання даних, поданих у таблиці.
7. Ділова графіка. Побудова діаграм і графіків на основі табличних даних.
8. Упорядкування та пошук потрібних даних в електронній таблиці.
9. Фільтрування даних. Виведення табличних даних і діаграм на друк.
Категорія: Комп'ютерна кафедра | Додав: Olga_Bratischenko (17.02.2011)
Переглядів: 2111 | Коментарі: 18 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 17
16 M@rishk@  
0
• у поле «Образец:» ввести взірець для пошуку і заміни;
• у поле «Заменить на:» ввести текст, на який повинна виконуватися заміна;
• у полі «Поиск в:» буде знаходитися назва стовпчика, де буде проводитися пошук (для проведення пошуку в усій таблиці відкрити відповідний список і назву таблиці);
• у полі «Совпадение:» вибрати «Поля целиком» або «С любой частью поля» або «С начала поля»;
• натиснути кнопку «Найти далее», в таблиці виділиться текст, який співпадає із заданим взірцем;
• натиснути кнопку «Заменить» для виконання заміни або «Найти далее», щоб її не виконувати і перейти далі;
• для виконання всіх замін натиснути кнопку «Заменить все».

Фільтри
Впорядкування даних дозволяє розташувати записи в певному порядку, але не зменшує кількості тих, які доводиться переглядати. Більш зручним засобом для перегляду потрібних записів є фільтри. Створення фільтрів дозволяє у великих таблицях знаходити тільки ті дані, які потрібні для перегляду і аналізу.
Є три види фільтрів:
• фільтр за виділеним зразком — відбір даних, які містять у своєму складі виділений фрагмент;
• простий фільтр — відбір даних відповідно до заданого вмісту, поля;
• розширений фільтр — відбір даних проводиться за спеціально оформленими складними умовами пошуку.
Створення фільтра за виділеним зразком та простого фільтра відбувається безпосередньо у вікні таблиці, а створення розширеного фільтра відбувається у спеціальному вікні конструктора фільтра.
Для роботи з фільтрами на панелі інструментів таблиці є такі кнопки-команди, дію яких розглянемо далі.
Знищення фільтра
Перед створенням будь-якого фільтра потрібно впевнитися у тому, що для даної таблиці не встановлено умови фільтрації. Якщо на таблицю не накладено жодних умов відбору, то кнопка «Применить фильтр» буде неактивна (майже невидима).
Для знищення фільтра необхідно на панелі інструментів виконати команду «Изменить фильтр», натиснути кнопку X (Очистить бланк) і потім натиснути кнопку (Применить фильтр). Після чого потрібно зберегти зміну структури таблиці, натиснувши кнопку «Сохранить».
Фільтр, збережений з цією таблицею, буде знищено, а кнопка «Применить фильтр» стане неактивною.


17 Olga_Bratischenko  
0
Зачет принят.
Ответы верны.
wacko

15 M@rishk@  
0
8. Упорядкування та пошук потрібних даних в електронній таблиці.
 Впорядкування (сортування) – це зміна відносного положення даних у списку відповідно із значенням або типом даних.
Дані переважно впорядковують за алфавітом, за числовим значенням, за датою. Впорядкування проводиться за зростанням або за зменшенням чисел, за алфавітом або проти алфавіту текстів.
Для швидкого сортування на панелі інструментів Стандартна знаходяться дві кнопки: сортувати по зростанню; сортувати по убуванню. Ключем сортування в цьому випадку є стовпець з поточною кліткою
Впорядкування (сортування) даних
При введенні даних у таблицю записи розташовуються в порядку, в якому вони вводилися. Це не завжди зручно при перегляді введеної інформації. Бажано інформацію згрупувати і впорядкувати за потрібними ознаками, щоб у ній було легко орієнтуватися. Наприклад, розташувати записи за алфавітом прізвищ або за зменшенням років народження.
При впорядкуванні записи (рядки) розташовуються в новому порядку відповідно до даних вибраного поля (стовпчика). Впорядкування даних проводиться так:
• завантажити потрібну базу даних;
• відкрити таблицю для проведення впорядкування даних;
• встановити курсор на поле (стовпчик), за даними якого треба провести впорядкування;
• на панелі інструментів натиснути одну із кнопок «Сортировка по возрастанию» або «Сортировка по убыванию». Таку ж команду можна виконати за допомогою меню «Записи» → «Сортировка» → «Сортировка по возрастанию» або «Сортировка по убыванию» або за допомогою контекстного меню;
• для сортування записів у суміжних полях необхідно виділити відповідні стовпчики і провести потрібне впорядкування.
Пошук даних за зразком
Пошук даних за зразком проводиться у такій послідовності:
• відкрити таблицю для проведення в ній пошуку даних;
• встановити курсор на довільну комірку стовпчика, де буде проводитися пошук;
• виконати команду «Правка» → «Найти» або натиснути кнопку «Найти» на панелі інструментів;
• у вікні, що з'явиться, вибрати вкладку «Поиск»;
• у поле «Образец:» ввести зразок даних, що шукаються;
• у полі «Поиск в:» буде знаходитися назва стовпчика, де буде проводитися пошук (для проведення пошуку в усій таблиці відкрити відповідний список і назву таблиці);

• у полі «Совпадение:» (на мал. воно відкрите) вибрати «Поля целиком» або «С любой частью поля» або «С начала поля»;
• натиснути кнопку «Найти далее», в таблиці виділиться текст, який співпадає із заданим взірцем;
• для продовження пошуку натиснути кнопку «Найти далее». Якщо не буде знайдено ні одного запису із заданим взірцем, виведеться повідомлення «Поиск … завершен. Образец не найден».
За допомогою кнопки «Больше>>» можна уточнити напрям пошуку у вікні, що відкриється.
Для забезпечення більшої гнучкості пошуку можна користуватися масками для запису взірця:
* — відповідає будь-якій кількості символів, використовується на початку або в кінці взірця;
? — будь-який ОДИН символ;
# — будь-яка ОДНА цифра.
Наприклад, для пошуку прізвищ, що закінчуються на «енко», використовується маска «*енко».
Пошук і заміна даних
Пошук і заміна даних проводиться у такій послідовності:
• встановити курсор на довільну комірку стовпчика, де буде виконуватися пошук і заміна;
• виконати команду «Правка» → «Заменить» або у вікні для пошуку вибрати вкладку «Замена»;


12 Ник  
0
[size=9] Ділова графіка. Побудова діаграм і графіків на основі табличних даних.
Табличний процесор Excel дає змогу подавати табличні дані в більш наочній та зручній для сприйняття графічній формі. Таку форму використовують для ілюстрації функціональної залежності однієї величини від іншої або для порівняння двох і більше величин, а також із метою виявлення тенденцій зміни якого – не будь параметра в часі, відображення відсоткового вмісту ряду компонентів у деякому об’ємі тощо.
За допомогою Excel можна будувати 14 стандартних типів діаграм, кожна з яких має ще кілька різновидів. Побудова будь – яких діаграм проводиться спеціальною програмою “Мастер діаграм” (ChartWizard), яка практично повністю автоматизує цей процес, залишаючи за користувачем тільки введення даних і прийняття ряду елементарних рішень.

Типова структура діаграми.
Створення будь – яких діаграм розпочинається з виділення діапазону даних, що підлягають відображенню, та активізації програми “Мастер діаграм” В принципі початковий діапазон даних можна виділяти пізніше. Його попереднє виділення пояснюється тільки прагненням здобути зразок діаграми вже після вибору її типу та вигляду.
Процес створення діаграми, за допомогою Майстра розбивається на чотири характерних кроки:
• Вибір типу та вигляду діаграми, а також перегляд її зразка;
• Зміна або вибір діапазону даних, на основі яких буде побудовано діаграму, і визначення способу формування її рядів;
• Введення заголовків діаграми та її осей, встановлення будь – яких параметрів діаграми, пов’язаним з її зовнішнім оформленням;
• Вибір варіанта розміщення діаграми.
При правильному призначенні початкового діапазону даних Майстер діаграми здатний сформувати її практично за перший крок його роботи. При цьому багато які параметри призначаються ним за замовчуванням.
Вибір типу діаграм. За командою Вставка - Диаграмма або при активізації кнопки – піктограми “Майстер діаграми” на екран викликається діалогове вікно.
До стандартних діаграм належать: гістограма та графік, а також діаграми від лінійчатої до пірамідальної. Нестандартні діаграми є різновидом стандартних і відрізняються від них передусім колірною гамою.
Вибравши тип та вигляд діаграми , користувач може переглянути її зразок та оцінити його. Для цього потрібно активізувати параметр “Просмотр результата”. Зразок нестандартної діаграми відображається у вікні відразу ж після вибору її типу.
За замовчуванням Excel призначає стовпцеві гістограму. За допомогою кнопки “Сделать стандартной” тип діаграми, що призначається системою за замовчуванням, можна змінювати. Ця процедура виконується тільки після завершення формування вибраної діаграми.

14 Olga_Bratischenko  
0
Оперативно работаешь в Интернете.
Зачет принят.
wacko

11 Кострица Наталья  
0
1. Призначення та функції табличного процесора Excel.

Електронні таблиці - це двовимірні масиви, які називаються робочими
аркушами і складаються з рядків та стовпців. Програмні засоби для
проектування ЕТ називаються табличними процесорами. Головна перевага ЕТ
- можливість миттєвого перерахування всіх даних, пов'язаних формульними
залежностями у випадку змінення значення любого операнда.

Функції табличних процесорів.

Створення і редагування ЕТ, оформлення та друк ЕТ;

Створення багатотабличних документів, об'єднаних формулами;

Побудова діаграм, їхня модифікація й розв'язання задач різними методами;

Робота з ЕТ як із базами даних (сортування, вибірка за запитом);

Створення підсумкових і зведених таблиць;

Розв'язання задач типу "Якщо" шляхом підбору параметрів;

Розв'язання оптимізаційних задач;

Статистичне опрацювання даних та інше.

Щоб запустити програму Еxcel натискують меню "Пуск-Програми-Microsoft
Office-Microsoft Еxcel".

Після запуску програми Еxcel на екрані з'являється вікно, що складається
із стандартних елементів: рядка заголовка, рядка меню, панелей
інструментів, рядка уведення, робочого аркуша, смуг прокручування, рядка
стану. (При цьому учням демонструється програма Еxcel).

Рядок головного меню містить імена меню основних режимів програми.
Вибравши один із них, користувач отримує доступ до спадаючого меню, що
містить перелік команд, що входить до нього.

Панель інструментів містить певну кількість кнопок, призначених для
швидкої активізації виконання певних команд меню і функцій програми.


13 Olga_Bratischenko  
0
Ответ лаконичный и верный.
Зачет принят.

8 Inoplanitynin  
0
Система управління базами даних Microsoft Access входить до складу пакета Microsoft Office. Вона дозволяє розв’язувати широке коло завдань користувачів без програмування і доступна для широкого кола непрофесійних користувачів персональних комп’ютерів.

Система управління базами даних (СУБД) Access розроблена для експлуатації у комп’ютерних мережах у середовищі Windows.

Одна з основних переваг СУБД Ассеss полягає у тому, що вона має прості та зручні засоби обробки кількох таблиць у одній базі даних. Таблиця є основним об’єктом бази даних. У одній базі даних зберігається кілька таблиць та засоби зв’язування таблиць.

У системі Acсess є різні способи управління даними, а саме:

система меню;

панелі інструментів;

контекстивне меню;

укажчик миші;

комбінації клавіш.

СУБД Access має значну кількість спеціальних програм – “майстрів”. Є майстер таблиць, майстер кнопок, майстер форм та ін. Майстри здійснюють діалог з користувачем, у процесі якого визначаються дані, необхідні для розв’язування відповідної задачі. Для зручності роботи кожен майстер має певні етапи (кроки). Будь-який етап можна пропустити або звернутись до попередніх.


10 Olga_Bratischenko  
0
Зачет принят.

7 Shikamaru  
0
Призначення та функції табличного процесора Excel.
Типові області застосування Excel:
завдяки тому, що лист Excel являє собою готову таблицю, Excel часто використовують для створення документів без усіляких розрахунків, що просто мають табличне представлення (наприклад, прайс-листи в магазинах, розклади);
у Excel легко можна створювати різні види графіків і діаграм, які беруть дані для побудови з комірок таблиць (графік зниження ваги тіла за вказаний період від початку занять спортом);
його можуть використовувати звичайні користувачі для елементарних розрахунків (скільки витратив за цей місяць, що/кому/коли дав/взяв);
Excel містить багато математичних і статистичних функцій, завдяки чому його можуть використовувати школярі і студенти для розрахунків курсових, лабораторних робіт;
Excel інтенсивно використовується в бухгалтерії — у багатьох фірмах це основний інструмент для оформлення документів, розрахунків і створення діаграм. Природно, він має в собі відповідні функції;
Excel може навіть працювати як база даних. Хоча, звичайно, до повноцінної бази даних йому далеко.

9 Olga_Bratischenko  
0
Зачет принят.

4 Оля  
0
4. Копіювання, переміщення, вилучення, форматування таблиці.

Виконання операцій копіювання та переміщення даних з клітинки або діапазону клітинок електронної таблиці в табличному процесорі Excel 2007 здійснюється тими самими способами, як у текстовому процесорі Word 2007:
-з використанням команд Копіювати, Вирізати, Вставити групи Буфер обміну вкладки Основне;
-з використанням команд контекстного меню об’єктів;
-з використанням сполучень клавіш;
-перетягуванням.

Як і в текстовому процесорі Word 2007, в Excel 2007 панель Буфер обміну можна відкрити вибором на вкладці Основне кнопки відкриття діалогового вікна. Контекстне меню Рядка стану і значення деяких властивостей даних з клітинок виділеного діапазону логового вікна групи Буфер обміну.

Вміст виділеної клітинки або виділеного діапазону клітинок копіюється до Буфера обміну (команди Копіювати, Вирізати) і звідти його можна вставити в інше місце електронної таблиці (команда Вставити). Після ви конання команди Копіювати (Вирізати) виділені об’єкти виділяються штриховою рамкою. Перед вставленням потрібно виділити об’єкти, до яких буде вставлено дані з Буфера обміну. За замовчуванням при вставленні нові дані замінюють існуючі.

Якщо виконати команду Копіювати, то дані, скопійовані до Буфера обміну з однієї клітинки, можна вставити в клітинку або в діапазон клітинок, які потрібно виділити перед вставленням, а дані, скопійовані до Буфера обміну з діапазону клітинок, – в один або кілька зв’язних діапазонів клітинок того самого розміру, для чого достатньо перед вставленням виділити ліву верхню клітинку кожного з них. При цьому після виконання команди Вставити виділення об’єктів штриховою рамкою не зникає, що дає можливість ще багаторазово виконувати такі вставлення. Зняти виділення об’єктів штриховою рамкою можна натисненням клавіші Esc. Після цього
дані, скопійовані до Буфера обміну з однієї клітинки, можна вставити тільки в одну клітинку, а дані, скопійовані до Буфера обміну з діапазону клітинок, – тільки в один зв’язний діапазон клітинок того самого розміру.

Якщо виконати команду Вирізати, то дані, скопійовані до Буфера обміну з однієї клітинки, можна вставити тільки в одну клітинку, а дані, скопійовані до Буфера обміну з діапазону клітинок, – тільки в один
зв’язний діапазон клітинок того самого розміру. Після виконання команди Вставити виділення об’єктів штриховою рамкою зникає.

Звертаємо вашу увагу:
1. Копіювання (переміщення) даних на інші аркуші тієї самої книги або на аркуші іншої книги виконується аналогічно копіюванню (переміщенню) в межах одного аркуша.
2. До Буфера обміну можна скопіювати вміст клітинок тільки зв’язного діапазону клітинок.
3. У ході виконання в Excel 2007 команди Вирізати видалення вмісту клітинок відбувається не одразу після виконання цієї команди, як це відбувається у Word 2007, а тільки після виконання команди
Вставити.


5 Olga_Bratischenko  
0
Зачет принят!
wacko

3 Jenn  
0
Натейкина Люда:

Виконання обчислень у середовищі табличного процесора.
Електронні таблиці Ехсеl мають у своєму розпорядженні потужні інструменти для опрацювання даних, основним серед яких є формули. Формули в Ехсеl являють собою вирази, які описують обчислення в комірках.

Запис формули починається зі знака рівності = або знака + чи — . Формула, що набирається, відображається в рядку формул. Завершується введення формули натисканням на клавішу Епter, переміщенням курсору в іншу комірку. Після цього запис формули в комірці зникає і з'являється результат її виконання або повідомлення про помилку. Для прикладу введіть в комірки А1, числа, а в комірку А4 залишіть формулу =А1 +А2+АЗ. Прочитайте результат підсумовування в комірці А4. Відредагувати введену формулу можна, як звичайний текст. Замініть формулу в комірці А4 на =СУМ(А1:АЗ). Результат підсумовування не зміниться.

За допомогою формул можна порівнювати дані в комірках, множити значення комірок, знаходити середні значення тощо.

У Ехсеl є чотири види операторів: арифметичні, текстові, оператори порівняння й оператори посилань (адресні оператори). Операції над числами виконуються за допомогою арифметичних операторів: + (сума), — (різниця), * (множення), / (ділення), ^(піднесення до степеня), % (обчислення відсотка). Під час роботи з текстом і числами застосовуються оператори порівняння: =,<,>,<=,>=,<> (не дорівнює).

Формули, що вписуються в комірки електронних таблиць, можуть містити в собі вбудовані функції. Вбудовані функції широко використовуються в Ехсеl для обчислень, полегшуючи процес опрацювання даних. Крім того, застосування цих функцій позбавляє від довгих записів і знижує ймовірність помилок.

При цьому аргументами функцій можуть бути самі дані, адреси об'єктів електронної таблиці, в яких зберігаються ці дані. Адреси, що використовуються в функціях і формулах, одержали назву посилань. Можливість використання в ЕТ посилань в формулах і/або функціях дає змогу автоматично виконувати обчислення при зміні значень даних елементів ЕТ, на які виконуються посилання.

Функції в ЕТ реалізовані за допомогою стандартних програм, які можна заздалегідь викликати за відомими іменами. Кількість різних функцій, які можна використовувати, досить велика, для зручності їх пошуку вони всі поділені на категорії: математичні, статистичні, текстові, логічні, фінансові, функції дати і часу тощо.
Приклади:

=КОРІНЬ(А5)

=МАКС(Д6:В10;В2:Е4;С$:І8)

=СЕРЕДНЄ(АЦВ23)

=СУМА(А1 :А9)*СУМ А(В 1: В9)

Результат обчислення функції називається значенням, що повертається. Дужки, які обмежують список аргументів, завжди мають бути парними; пропуски перед дужками чи після них не
припускаються. Окремі аргументи в списку мають бути розділені комами.


6 Olga_Bratischenko  
0
Зачет принят!
angry

1 Jenn  
0
[color=red]Електронні таблиці[/color] - це двовимірні масиви, які називаються робочими аркушами і складаються з рядків та стовпців. Програмні засоби для проектування ЕТ називаються табличними процесорами. Головна перевага ЕТ - можливість миттєвого перерахування всіх даних, пов'язаних формульними залежностями у випадку змінення значення любого операнда.

Функції табличних процесорів:
- Створення і редагування ЕТ, оформлення та друк ЕТ;
- Створення багатотабличних документів, об'єднаних формулами;
- Побудова діаграм, їхня модифікація й розв'язання задач різними методами;
- Робота з ЕТ як із базами даних (сортування, вибірка за запитом);
- Створення підсумкових і зведених таблиць;
- Розв'язання задач типу "Якщо" шляхом підбору параметрів;
- Розв'язання оптимізаційних задач;
- Статистичне опрацювання даних та інше.

Щоб запустити програму Еxcel натискують меню "Пуск-Програми-Microsoft Office-Microsoft Еxcel".

Електронні таблиці призначені для зберігання і обробки даних в спеціальній табличній формі. Основна відмінність електронних таблиць від таблиць баз даних та інших додатків — можливість автоматичного обчислення значення в комірках. Завдяки наглядності обчислень набагато полегшується виконання будь-яких розрахунків, які використовують дані, що зберігаються в таблицях. Програми, призначені для автоматичної роботи з електронними таблицями та їх зберіганням, називаються табличними процесорами. Табличний процесор — це пакет програм, призначених для обчислювальної роботи, обробки компонентів ділової графіки, підтримки спеціалізованої обробки даних, включаючи встроєні функції, роботу з базами даних, статистичну обробку даних і т.д. Електронна таблиця створюється в пам’яті комп’ютера, її можна переглядати, змінювати, записувати на магнітний диск для зберігання, друкувати на принтері.


2 Olga_Bratischenko  
0
Зачет принят.
Следи за форматированием документа.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Твоє віртуальне життя (63)
  • Музыкальный форум. (83)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2024