• Інтернет- найбільша глобальна мережа, яка дає можливість здійснювати комп’ютерній зв’язок між усіма континентами. (inter- між,net- мережа). • On- line- режим, який відповідає постійному з’єднанню користувача із сервером провайдера. Користувач може отримувати повідомлення й одразу на них реагувати. • Off line- режим відкладеного зв’язку. Користувач передає дані чи отримує їх упродовж коротких сеансів зв’язку, між якими комп. клієнт відключається від Інтернету. • Ресурси - запаси, джерело чогось( даних, природних ресурсів тощо) або засіб, до якого звертаються за необхідності під час розв’язування певних завдань. Ресурси мають власника( індивідуальні, колективні). • Гіперпосилання – виділений і/або підкреслений текст, зображення або кнопка у гіпертекстовому документі, клацання на яких( активізація) викликає перехід на інший документ, сторінку чи частину поточної сторінки. • Послуги інтернету / / \ \ Інформаційні служби: Соціальні сервіси, Пошукові Служби Веб сервіс що передбачають служби доступу до роботу груп файлів / \
Персональні дії учасників: Комунікації учасників: запис думок – блоги, електронна пошта, Розміщ. Фото-панораміо, телеконференції, форуми, чати. відеосервіси- ютуб.
Роботу виконала учениця 9-В класу Антонова Вікторія
а)Магістрально –модульний. Користувач створює різні конфігурації комп’ютера, приєднуючи до магістралі окремі модулі різних пристроїв введення –виведення, пам’яті.
б)Принцип відкритої архітектури. Завдяки йому користувач може змінювати набір пристроїв комп’ютера.
в)Принцип адресності та двійкового кодування. Дані різного типу, як і програми їх опрацювання, зберігаються за певними адресами в пам’яті комп’ютера у вигляді двійкових кодів.
г)Принцип програмного керування. Програма опрацювання даних складається з набору вказівок, що виконуються процесором автоматично, без втручання людини, в певній послідовності.
2.Що належить до засобів комп’ютерного зв’язку? До засобів комп’ютерного зв’язку належать засоби, які дають можливість здійснити зв'язок комп’ютера з іншими комп’ютерами.
3.Які пристрої комп’ютера належать до пристроїв введення –виведення? Пристрої введення –виведення призначені для введення даних до комп’ютера та виведення результатів їх опрацювання. Деякі з них можуть розміщуватись у системному блоці комп’ютера, а більшість приєднуються до системного блока.
4.Системний блок Процесор, внутрішня пам'ять, контролери пристроїв введення –виведення. На передній панелі системного блоку міститься кнопка вмикання й вимикання живлення, індикатор роботи комп’ютера, а також отвори для вставляння лазерного й магнітних дисків. На задній панелі системного блока розташовані порти –розєми для під’єднання зовнішніх пристроїв комп’ютера.
Інформаційна система – сукупність пристроїв та програм, призначених для зберігання, опрацювання, подання й передавання даних різного типу.
5.Класифікація інформаційної системи Інформаційно - пошукова Інформаційно - аналітична Інформаційно – вирішальна Інформаційно – аналітичний комплекс
6.Апаратна складова комп'ютера Пристрої введення - виведення Системний блок Процесор Контролери пристроїв Запам’ятовуючі пристрої Засоби комп’ютерного зв’язку
Роботу виконали учениці 9В класу Кравець Валерія та Прокопенко Ірина
1. В яких випадках створюють інформаційні моделі?Коли модель об’єкта являє собою сукупність відібраних даних, є суттєвими для його аналізу при розв‘язуванні певної задачі. 2. Наведіть приклади повідомлень, зрозумілих тільки одній людині, групі людей?Абревіатура, паролі, парольні скорочення. 3. Чи кожний об‘єкт повинен мати матеріальну модель ?Ні, всі об‘єкти можуть бути як матеріальними (людина, море, будівля, автомобіль, мобільний телефон, глобус, м‘яч та інші) так і нематеріальними( пісня, вірш, формула, зоряне небо та інші). 4. Чи однакові відомості несуть повідомлення «+» і «знак додавання». Ні. «+» використовується не лише як «знак додавання», а й збільшення (збільшення звуку, зображення).
Тема: «Розпочинаємо роботу з комп'ютером» № п/п Питання Відповідь 1 Яких вимог необхідно дотримуватись для безпечної роботи з комп’ютером?Для безпечної роботи з комп’ютером необхідно дотримуватись наступних вимог: - не торкатися проводів живлення; - самостійно не усувати будь-які несправності в роботі комп’ютера; - не від’єднувати й не під’єднувати будь-які пристрої комп’ютера; - пройти первинний інструктаж із техніки безпеки; - розміщення комп’ютера у зручному користуванні клавіатурою; - тримати відстань до екрана не меншою за 50 см, а задніх та бокових стінок сусідніх комп’ютерів – за 1,5 м; - вести записи на окремому робочому місці, що розташоване не ближче ніж за 1,5 м від комп’ютера. 2 Чому панель завдань має таку назву? Тому що на ній міститься основний елемент управління ОС Windows – кнопка Пуск, за допомогою якої можна відкрити головне меню системи. Панель завдань дуже прискорює роботу з комп’ютером, тому що дозволяє швидко переключатись між вікнами та робити активним потрібне вікно. 3 Чому меню, що відкривається при клацанні на кнопку Пуск називають «Головним»? Тому що саме з «Головного меню» починається робота з комп’ютером, а саме: - перегляд чи запуск на виконання прикладних та службових програм (також не зареєстрованих в меню Усі програми); - пошук потрібних документів чи папок; - звернення до довідкової системи щодо правил роботи з операційною системою (ОС); - налагодження параметрів роботи ОС; - коректне завершення роботи з ОС.4 Запишіть назви елементів (1-6) вікна програми Калькулятор.
Назви елементів: 1 – значок програми Калькулятор, кнопка системного меню вікна. 2 – рядок Заголовку 3 – кнопка «Згорнути вікно» кнопки 4 – кнопка «Розгорнути вікно» керування 5 – кнопка «Закрити вікно» вікном 6 – рядок Меню. 5 Назвіть якомога більше способів закриття вікна папки чи програми та побудуйте радіальну діаграму.Способи закриття вікна чи програми: - клацання на кнопці «Закрити» у рядку Заголовку; - клацання правою кнопкою мишки по рядку заголовку та в з’явленому меню обрати команду «Закрити»; - клацання мишкою на кнопку "Х" та утримання нажатою клавішу Shift, закриє також всі вікна-батьки; - комбінація клавіш Alt+F4; - меню Файл Закрити; - меню Файл Вихід; - праворуч у рядку Меню клацнути х.
6 Відкрийте вікно системної папки Кошик. Порівняйте елементи вікна папки на вашому комп’ютері з відповідним зображенням на малюнку 6.7. Чи всі елементи зображені на малюнку 6.7 відображені у вікні папки Кошик?Якщо ні, то запишіть що слід зробити, щоб всі назви елементів вікна були відображені. Виконайте ці дії. Порівнявши вікно системної папки Кошик на моєму комп’ютері з вікном на малюнку 6.7, можна побачити, що є різниця. Ні всі елементами цих вікон відображені на малюнку 6.7 у вікні папки Кошик. Слід зробити наступні дії, щоб всі назви елементів вікна були відображені: - додати Панель інструментів треба за допомогою меню Вигляд; - додати рядок стану також треба за допомогою меню Вигляд; - додати рядок адреси треба через меню Вигляд -- Панелі інструментів. Всі інші елементи ідентичні. Виконала учениця 9-В класу Колесникович Карина
1.Що означає наявність значка (галка) ліворуч від деяких вказівок контексного меню Панелі завданнь? Це означає, що дана функція активована. 2.Що означає наявність трикрапки в кінці деяких вказівок контексного меню об`єкта Мій комп`ютер? Це означає, що під цим розділом ховається підрозділ(и). 3.Які дії необхідно виконати, щоб переглянути властивості вибраного обёєкта? Щоб переглянути властивості вибраного обёєкта треба визват и правою кнопкою миші контексне меню та вибрати пункт «Властивості», який знаходиться у самому кінці. 4.Чому меню допустимих вказівок для роботи з обёєктом називають контексним? Тому, що контекст означає зміст, який для кожного обёєкта буде своєрідним. 5.Чому деякі пункти контексного меню іноді відображаються неяскравим кольором? Тому, що деякі функції та розділи контексного меню не можна визвати, задіяти у даний час.
Ознайомлюємося з iнформатикою як наукою. Визначаємо види інформації.[/b]
1.Де Людина зустрiчається з об`єктами?
Об`єкти є всюди. Вони оточують Людину завжди. Можуть бути матерiальними й нематерiальними. Працюючи з об`єктами, Людина збирає та запам`ятовує їх властивостi. Об`єктами можуть бути найрiзноманiтнiшi речi. Наприклад : телефон, м`яч, яблуко, пiсня, небо та iншi.
2. Вiд чого залежить вибiр носiя повiдомлення? Якi види повiдомлень на них можуть зберiгатися?
Вибiр носiя повiдомлення залежить вiд твого бажання. Для тривалого зберiгання повiдомлень використвують диски, папiр, камiнь, рiзнi поверхнi тощо. Прикладом може бути послiдовнiсть друкованих чи рукописних знакiв, що сприймаються зором, шрифт Брайля, що сприймається на дотик слiпими. Прикладами повiдомлень на недовгоiснуючих носiях є повiдомлення, що передаються телефоном, жестами.
3.Наведiть приклади повiдомлень, команд, вимог, правил, законiв, якi рiзнi люди
Сигнал SOS, азбука Морзе , знаки, котрi щось заперечують (no smoking, та iншi), загальнi cимволи…
4. Чи можна передавати повiдомлення за допомогою технiчних пристроїв ? Наведiть приклади.
Звiсно можна. Наприклад комп`ютер, телевiзор, телефон, факс, принтер, радio, камери, плеєр тощо.
5. Наведiть приклади из власного життя , коли повiдомлення є надлишковими.
Надлишковi повiдомлення з`являються всюди. По телевiзору ми дивимось рекламу, котра є надлишковою. В Iнтернетi висять оголошення, котрi нiкому не потрiбнi, але наша свiдомiсть звертає на них увагу. Перед виборами публiкують неправдивий рейтинг кандидатiв, i ми вiримо в це. Наприклад, у різноманітних змаганнях намагаються дезінформувати суперника, надаючи з одного боку неповну інформацію про об'єкт, що його цікавить, а з іншого — багато сторонніх, схожих на правдиві, повідомлень, які навмисне організовано так, щоб суперник зробив неправильні висновки і прийняв на їх основі рішення, вигідні протилежній стороні.