Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

Середа, 18.12.2024, 10:06
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Досягнення учнів [16]
Мала Академія Наук [5]
Internet-проекти, конкурси [17]
Самоосвіта на період карантину та зимових канікул [76]
Вивчаємо українську мову [48]
Комп'ютерна кафедра [65]
Вивчаємо English [0]
Study English [10]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Творча лабораторія учня » Комп'ютерна кафедра

Готовимся к олимпиаде

Задания 1 тур

Выполнить задание № 1

Образец

Завдання 1. Постер.

Необхідно засобами текстового редактора створити постер присвячений домашньому комп’ютеру Sinclair ZX Spectrum.

Постер повинен за структурою і розташуванням блоків відносно один до одного відповідати прикладу, наданому у файлі primer. Текстова інформація  міститься у файлах ZX Spectrum.htm (опис комп’ютера і технічні характеристики) і pacman.txt (інформація про ігру). Всі зображення надаються у графічних файлах.

Постер складається з таких блоків:

Назва – текст на фоні спектра.

Основна інформація – імітація проектування сторінки тексту на скло.

Технічні характеристики – текстовий блок неправильної форми.

Ігри для домашнього комп’ютера – блок тексту із зображенням Пакмана по центру блока.

Для створення постеру використанні кольори: червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий; розміри шрифтів – 10, 12, 28, гарнітура шрифтів – Times New Roman, Arial.

Приложения

   

Pac-Man (яп. ??? ?? Пакко-ман) — відеогра, яка вперше вийшла в 1980 в Японії. Її випуск вплинув на різні сфери культури: по грі був знятий серіал і випущений музичний альбом Pac-Man Fever, що включав треки з назвами популярних у ті роки ігор. До виходу Pac-Man більшість американських ігор були космічними шутерами, такими як Space Invaders або Defender, Pac-Man ж виявився зовсім новим стилем гри, яка не передбачає насильства, тому гра позиціонувалася і для хлопчиків, і для дівчаток.
Головний герой з'являється більш ніж в 30 офіційно ліцензованих іграх і продовженнях, а також у незліченних неофіційних клонах та підробках.

 

ZX Spectrum

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.

ZX Spectrum 1982

Sinclair ZX Spectrum —  домашній комп'ютер розроблений фірмою «Sinclair Research» (Великобританія), з'явився на ринку в 1982 році. ZX Spectrum було побудовано на базі восьмибітного мікропроцесора Z80 фірми Zilog, що мав розвинену систему команд та шістнадцятибітну систему адресації пам'яті. Ранні моделі мали назву ZX81 Colour та ZX82, проте пізніше комп'ютер був перейменований у ZX Spectrum для того, щоб підкреслити кольоровий інтерфейс, на противагу чорно-білій попередній моделі Sinclair ZX81. Серед фанатів розповсюджена назва комп'ютера Speccy

Технічні параметри

Материнська плата ZX Spectrum 48K (Серія 3B — 1983)

Електронна частина Spectrum'а була розроблена Річардом Альтвассером з Sinclair Research. Дизайнер Рік Діксон був відповідальним за зовнішій вигляд машини.

Базований на процесорі Z80 (розробка компанії ZiLOG), Spectrum початково мав 16 або 48 Кб оперативної пам'яті та 16 Кб ПЗП. Графічне виведення мало роздільчу здатність 256x192 (що, за розміру символів 8x8, відповідало текстовому режиму 32x24) та здійснювалося на звичайний телеприймач. При цьому варто зауважити, що користувач мав можливіть призначати кольори лише 64-піксельних блоків (символів), вказуючи кожному колір «чорнила» та «тла» з 15-ьох можливих. У межах блоку зображення складалося з цих двох кольорів. Початково звук лунав лише з вбудованого гучномовця, у наступних моделях з'явилася можливість використовувати аудіосистему під'єднаного телевізора.

Програмне забеспечення було написано Стівом Вікером з компанії Nine Tiles, авторів Sinclair BASIC. Задля збереження пам'яті інструкціям Бейсіка відповідали однобайтові коди. Це могло дещо ускладнити введення, тож на клавішах комп'ютера вирішили поставити у відповідність команди мови програмування BASIC. Таким чином користувач мав, наприклад, натиснути клавішу G щоб отримати команду GOTO. Уся подальша інформація в рядку вводилася посимвольно.

Категорія: Комп'ютерна кафедра | Додав: Olga_Bratischenko (13.10.2014)
Переглядів: 631 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Твоє віртуальне життя (63)
  • Музыкальный форум. (83)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2024