27 січня о 9.00 у приміщенні Дружківського Центру дитячої та юнацької творчості з нагоди 90-річчя від дня народження правозахисника Олекси Тихого відбулася Всеукраїнська конференція «Мислити з Олексою Тихим: гідність, виховання, ідентичність» за підтримки облдержадміністрації, Української правозахисної спілки, Національного музею Тараса Шевченка, Донецького обласного Товариства імені О. Тихого, відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради. Учителі та учні нашої школи взяли активну участь у цьому заході.
9.00-9.15 урочисте відкриття Алеї імені О.Тихого на території загальноосвітньої школи №14 у смт. Олексієво-Дружківка.
9.15-9.30 відвідування музейної кімнати при школі №14.
9.30-9.45 переїзд до бібліотеки ім. Лесі Українки.
9.50-10.30 відкриття виставок, презентація книги Володимира Півня.
- Виставка творів живопису Володимира Півня «Віхи життя Олекси Тихого» (мультіцентр «Грайлик» м. Дружківка, вул. Енгельса, 112)
Автор творів – голова Крайового мистецького об’єднання «ART – Степ», ініціатор Всеукраїнської наукової конференції «Олекса Тихий: вчора і сьогодні» (Краматорськ, листопад 2016); автор збірки поезій, статей та фото-документів «Думи про Олексу Тихого», кандидат філологічних наук, доцент кафедри педагогіки та управління освітою Краматорського економіко-гуманітарного інституту.
- Експозиція Дружківського історико-художнього музею «Олекса Тихий. Життя – як опір неправді» (м.Дружківка, вул.Енгельса, 112)
Експозиція складається з особистих речей О.Тихого, світлин та документів, пов’язаних з громадською діяльністю правозахисника з Меморіального фонду Олекси Тихого.
- 10.30-10.40- переїзд до центру дитячої та юнацької творчості.
Працювала Фотовиставка в Центрі дитячої та юнацької творчості
(м. Дружківка, вул. Космонавтів, 40)
На виставці представлені рідкісні світлини Олекси Тихого та фото з міських культурно-мистецьких акцій та патріотичних заходів «Дружківка українська».
- Наукова проблематика конференції:
– Право на гідне життя: виклики історії та сучасні правозахисні студії (діяльність Олекси Тихого як дисидента й правозахисника, а також дослідження судів над Олексою Тихим, Україна після Майдану й досвід Олекси Тихого тощо);
– Проблеми сучасного виховання й педагогічна візія Олекси Тихого;
– Від Хто Я до Хто Ми: проблема ідентичності з огляду на світоглядні шукання Олекси Тихого (охоплює також проблеми мовної ідентичності й розвитку української мови та культури на Донбасі). |