12.03.2018
Земська І.Г., Руднєва А.Е.
Майстер-клас «Чарівна мотузка»
Математика, трудове навчання… Кожен предмет дуже особливий та важливий. Кожен окремо. Але своїм майстер-класом ми показали, що всі предмети дуже тісно пов’язані між собою. Тобто проведення бінарних уроків з предметів, які,на перший погляд, несумісні, - це реальність та цікавий досвід. Учасниками майстер-класу на цей раз були педагоги школи. По закінченню вони висловили подяку та виявили зацікавленість, можливість використовувати на своїх уроках.
13.03.2018
Білоног С.В.
Майстер-клас «Використання прийомів критичного мислення на уроках-узагальненнях» (8-А) для вчителів гуманітарного циклу.
Завдання майстер-класу:
- передача свого досвіду шляхом прямого і коментованого показу послідовних дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності;
- спільне відпрацювання методичних підходів і прийомів вирішення поставленої в програмі майстер-класу проблеми;
- рефлексія власної професійної майстерності учасниками майстер-класу.
Завдання та вправи, які були показані в ході роботи:
- «А правда, що…»;
- «Знайди помилку»;
- «Ключик»;
- Відновлення поетичних рядків, де були однорідні члени речення, звертання;
- «Плакат думок»;
- Тест на встановлення відповідності.
14.03.2018
Руденко О.В., Марко В.А., Благушина І.М.
Майстер-клас «Змішане навчання. Ротація за станціями».
Тема уроку «Моя країна-Україна»
Міська «Педагогічна кав’ярня» учителів початкових класів.
Мета:
1. Формування ключових компетентностей:
вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, докладати зусиль до досягнення результату, доводити роботу до кінця;
загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури, опановувати моделі толерантної поведінки;
соціальна – здатність до співробітництва у групі, мобільність, уміння адаптуватись та виконувати різні функції у колективі;
здоров’язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп’ютером, з приладами практичної роботи;
громадянської компетентності – шанобливе ставлення до людей, які тебе оточують;
інформаційно-комунікаційна – уміння використовувати джерела інформації.
2. Формування предметних компетентностей:
розширити і поглибити знання учнів про Україну, її символи;
навчити розрізняти державні і народні символи України;
розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спостерігати;
виховувати повагу і любов до своєї держави, громадські якості.
15.03.2018
Білогурова С.С.
Майстер-клас «Формування ключових компетентностей на уроках математики» (6-В, 7-А, 10-А) для вчителів природничо-математичного циклу.
Основна мета:
1. Озброєння учнів знаннями та вміннями їх знайти, відсіяти від непотрібної інформації, перевести їх у досвід власної діяльності.
2. Розуміння, яким чином можна здобути ці знання, в якому випадку який метод потрібний.
3. Розвивати критичне мислення для адекватного оцінювання себе, світу, свого місця у світі.
15.03.2018
Селюмінова О.В.
Майстер-клас «Інтерактивні методи навчання на уроках російської мови та літератури» (8-Б, 8-В, 6-А) для вчителів гуманітарного циклу.
Основні задачі:
1. Широка взаємодія учнів не тільки з учителем, але й один з одним.
2.Домінування активності учнів у процесі навчання.
3. Учити діяти - означає взаємодіяти, знаходитися в режимі бесіди, діалогу.
|