«Посередній учитель розповідає,
гарний учитель пояснює,
чудовий учитель демонструє,
а геніальний – надихає»
Річард Бах
Якщо Вам здається,
що настав час змін,
то Вам не здається.
Прагнення кожного педагога до професійного зростання як запорука успішного розвитку школи.
Цілі:
1. Прагнути удосконалення навчально-виховного процесу з метою досягнення конкурентоспроможності школи.
2. Досягати ефективного формування компетентностей учнів.
3. Удосконалювати досвід втілення педагогіки співробітництва.
4. Посилювати контроль за зворотнім зв’язком учнів, контроль з боку батьків та вчителів за виконанням домашнього завдання.
5. Вивчити психологічні аспекти педагогіки успіху та враховувати їх у роботі з учнями.
6. Дбати про виховання бережливого й усвідомленого ставлення до здоров’я дітей.
Педради:
1. Наявність зворотнього зв’язку з учнями класу на уроках фізики.
2. Презентація власного досвіду щодо організації роботи обдарованими дітьми О. В. Селюмінової.
3. Робота над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів з історії та права.
4. Використання міжпредметних зав’язків учителями української мови та літератури.
5. Підвищення ефективності роботи бібліотеки як осередка для самоосвіти вчителів та учнів.
6. Розвиток позитивної мотивації навчання як важливий стимул навчальної діяльності учнів нової української школи (НУШ).
7. Педагогіка співробітництва: досвід та перспективи.
8. Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом упровадження сучасних педагогічних технологій.
9. Ефективне формування компетентності учнів як інтегрованого результату навчання в НУШ.
10. Виховання бережливого, дбайливого та усвідомленого ставлення до здоров’я як найвищої людської цінності.
Психологічний консиліум: «Психологічні засади педагогіки успіху». |