Умови, порядок проведення ІІ (обласного) туру ХVІ Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у 2010-2011 навчальному році та критерії відбору поданих на конкурс матеріалів:
У доповнення до наказу управління освіти і науки № 528 від 17 вересня 2010 р. «Про участь у ХVІ Всеукраїнському конкурсі «Учитель року» обласний оргкомітет повідомляє, що обласний тур конкурсу проводитьсяз 13 січня по 10 лютого 2011 року. Він складається з двох етапів. Перший етап (відбірковий) триває з 13 січня по 29 січня 2011 р.; другий (заключний) – з 8 лютого по 10 лютого 2011 року. Заяви на участь у конкурсі та матеріали (на паперових та електронних носіях) подаються до 11 січня 2011 р. секретарям фахових журі у відповідні структурні підрозділи облІППО (вул. Артема, 129-а, кімн. 412 – «Початкові класи», кімн. 401 – «Зарубіжна література», кімн. 410 – «Історія», кімн. 401 – «Іноземна мова. Німецька»; пр. Миру, 10, кімн. 12 – «Образотворче мистецтво»; загальну заявку та звіт – відповідальному секретарю (вул. Артема, 129-а , кімн. 411). У кожній номінації від міста (району) може бути представлений лише один учасник – переможець першого туру конкурсу.
Відповідно до положення про Всеукраїнський конкурс «Учитель року» претендент подає такі матеріали:
1. Особиста заява на участь у конкурсі, в якій учитель обов’язково вказує: «З умовами організації і проведення конкурсу ознайомлений і погоджуюсь». Заява має бути написана власноруч претендентом.
2. Анкета учасника конкурсу (додаток 1).
3. Фотографії (портрет – кольорове фото розміром 9x14 та 2-3 сюжетні фотоматеріали з уроку та позакласного заходу). Фотографії подаються в паперовому та електронному варіантах без зменшення розміру.
4. Лист-представлення управління (відділу) освіти міської ради (райдержадміністрації) (обсяг – до 1 сторінки). Подається на бланку управління (відділу) освіти міської ради (райдержадміністрації) за підписом начальника управління (відділу) (додаток 2).
5. Висновок, підготовлений відповідним районним (міським) методичним кабінетом (центром), який має містити відомості про систему роботи вчителя, результативність його діяльності (участь учнів у предметних олімпіадах різних рівнів, МАН, конкурсах, конференціях, виставках, фестивалях тощо), методичну діяльність учителя на рівні навчального закладу, району, міста, регіону, список публікацій та перелік нагород. Подається за підписом завідувача районним (міським) методичним кабінетом (центром) (до 2 сторінок).
6. Опис власного педагогічного досвіду з розв’язання проблеми, над якою працює вчитель. У ньому мають бути розкриті індивідуальні особливості роботи вчителя, сучасні та авторські підходи до вирішення проблеми, представлені педагогічні знахідки (обсяг – до 5 друкованих сторінок). |