Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

Середа, 18.12.2024, 12:50
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Всеукраїнська Інтернет-олімпіада [33]
У розділі зібрані матеріали X Всеукраїнської Інтернет-олімпіада - 2010: положення, умови, регістрація, завдання.
Міжнародний конкурс з інформатики "Бобер" [11]
Науково-методичні публікації [51]
Авторські сучасні творчі уроки [46]
Весела математика у малюків [6]
Віртуальна дитяча енциклопедія [202]
У цьому розділі зібрані творчі роботи учнів нашої школи з різних предметів
Методичні об'єднання учителів [646]
Кабінет управління [109]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Методична лабораторія учителя » Науково-методичні публікації

УПРАВЛЕНИЕ ПРОЦЕССОМ ПРЕПОДАВАНИЯ В КЛАССАХ С УГЛУБЛЕННЫМ ИЗУЧЕНИЕМ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
[ Викачати з сервера (211.0 Kb) ] 24.12.2012, 10:56
Автор Кулик Тетяна Іванівна
Аннотация. Наданий досвід роботи може бути використаний керівником школи, який відповідає за процес викладання англійської мови у класах з поглибленим вивченням. Сформульовані форми методичної роботи, що дають змогу підвищити професійний рівень учителів, надані приклади активних форм роботи як для вчителів, так і для учнів: розробка авторської програми, участь в інтернет - конкурсах та проектах. Наданий моніторинг, що підтверджує результативність даного досвіду керування.

Представленный в статье опыт работы может быть использован руководителями школ, курирующими процесс преподавания английского языка в классах с углублённым изучением. Описаны формы методической работы, которые позволяют повысить профессиональный уровень учителя. Приведены примеры активных форм работы, как для учителей, так и для учащихся: разработка авторской программы, участие в интернет – конкурсах и проектах. Приведён мониторинг, подтверждающий результативность данного управленческого опыта.

This article contains an experience for the headmasters of schools with profound learning of English. It presents the forms of work for improvement of professional level of English teaches. It also gives the examples of participation of teaches and students in different projects. The results of the work are given in statistics.
 
Постановка проблеми. «Програма для загальноосвітніх навчальних закладів» по иностранному языку предполагает разделение уровня обучения на: уровень стандарта, академический уровень, профильный уровень. Профильный уровень обучения предусматривает углубленное и профессионально-сориентированное обучение. Оно должно создать учащимся соответствующие условия для учета их индивидуальных особенностей, интересов, способностей, наклонностей, мотивов и потребностей для формирования четкой ориентации на определенный вид будущей профессиональной деятельности. 
Категорія: Науково-методичні публікації | Додав: Olga_Bratischenko
Переглядів: 586 | Завантажень: 117 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Твоє віртуальне життя (63)
  • Музыкальный форум. (83)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2024