Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

Субота, 20.04.2024, 18:30
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Всеукраїнська Інтернет-олімпіада [33]
У розділі зібрані матеріали X Всеукраїнської Інтернет-олімпіада - 2010: положення, умови, регістрація, завдання.
Міжнародний конкурс з інформатики "Бобер" [11]
Науково-методичні публікації [51]
Авторські сучасні творчі уроки [46]
Весела математика у малюків [6]
Віртуальна дитяча енциклопедія [202]
У цьому розділі зібрані творчі роботи учнів нашої школи з різних предметів
Методичні об'єднання учителів [646]
Кабінет управління [109]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Методична лабораторія учителя » Науково-методичні публікації

ЕВРИСТИЧНІ ЗАВДАННЯ КАК ЗАСІБ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
[ Викачати з сервера (89.0 Kb) ] 24.12.2012, 10:51
Атори: Василевська Алла Степанівна,
Борсук Наталя Володимирівна
Анотація. Дана стаття пропонує теоретичний і практичний матеріал з використання евристичних методів у початковій школі. Матеріал статті використовувався у виступах на методичних об’єднаннях учителів, семінарах з евристичного навчання, в шкільних і дистанційних олімпіадах. Рекомендовано використовувати учителям початкової школи в ході уроків з метою інтелектуального розвитку школярів, у системі роботи з обдарованими дітьми.

Данная статья предлагает теоретический и практический материал по использованию эвристических методов в начальной школе. Материал статьи был использован в выступлениях на методических объединениях учителей, семинарах по эвристическому обучению, в школьных и дистанционных олимпиадах. Рекомендуется использовать учителям начальной школы в ходе уроков с целью интеллектуального развития школьников, в системе работы с одаренными детьми.

This article includes theoretical and practical materials for using heuaristic methods in the primary school. We recommend it for teachers in order to improve pupil's intellect.
 
Постановка проблеми. Наша динамічна епоха вимагає від сучасної школи всебічного розвитку дитини як цілісної особистості. Тому так багато сьогодні говориться про впровадження життєвих компетентностей як необхідної умови формування нового учня. Готуючи дітей до життя, завжди пам’ятаємо педагогічну істину – людина формується у діяльності: навчанні, праці, грі, спілкуванні, творчості. Тому вважаємо, що нам, вчителям, треба намагатися створити умови, за яких учень займе позицію суб’єкта навчально-виховної діяльності. Внаслідок цього у нього будуть розвиватися якості творчої особистості, самостійної, здатної цінувати себе і поважати інших; особистості, адаптованої до життя у нових умовах.  
Категорія: Науково-методичні публікації | Додав: Olga_Bratischenko
Переглядів: 779 | Завантажень: 710 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Твоє віртуальне життя (63)
  • Музыкальный форум. (83)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2024