Атори: Василевська Алла Степанівна, Борсук Наталя Володимирівна Анотація. Дана стаття пропонує теоретичний і практичний матеріал з використання евристичних методів у початковій школі. Матеріал статті використовувався у виступах на методичних об’єднаннях учителів, семінарах з евристичного навчання, в шкільних і дистанційних олімпіадах. Рекомендовано використовувати учителям початкової школи в ході уроків з метою інтелектуального розвитку школярів, у системі роботи з обдарованими дітьми.
Данная статья предлагает теоретический и практический материал по использованию эвристических методов в начальной школе. Материал статьи был использован в выступлениях на методических объединениях учителей, семинарах по эвристическому обучению, в школьных и дистанционных олимпиадах. Рекомендуется использовать учителям начальной школы в ходе уроков с целью интеллектуального развития школьников, в системе работы с одаренными детьми.
This article includes theoretical and practical materials for using heuaristic methods in the primary school. We recommend it for teachers in order to improve pupil's intellect.
Постановка проблеми. Наша динамічна епоха вимагає від сучасної школи всебічного розвитку дитини як цілісної особистості. Тому так багато сьогодні говориться про впровадження життєвих компетентностей як необхідної умови формування нового учня. Готуючи дітей до життя, завжди пам’ятаємо педагогічну істину – людина формується у діяльності: навчанні, праці, грі, спілкуванні, творчості. Тому вважаємо, що нам, вчителям, треба намагатися створити умови, за яких учень займе позицію суб’єкта навчально-виховної діяльності. Внаслідок цього у нього будуть розвиватися якості творчої особистості, самостійної, здатної цінувати себе і поважати інших; особистості, адаптованої до життя у нових умовах.
|