Автор Черняк Наталя Анатоліївна Анотація. У статті розкривається актуальність використання проектних методів на уроках зарубіжної літератури, викладено переваги та недоліки щодо використання даної технології на уроках у школі, а також теоретичні та методологічні засади методу проектів.
В статье раскрывается актуальность использования проектных методов на уроках зарубежной литературы, изложены преимущества и недостатки использования данной технологии на уроках в школе, а также теоретические и методологические основы метода проектов.
The article reveals the relevance of the use of design techniques in the classroom of foreign literature, the advantages and disadvantages of using this technology in the classroom in the school, as well as theoretical and methodological foundations of the method of projects.
Постановка проблеми. Реформування освіти вимагає впровадження в практику активних методів, до яких належить і метод проектів. Проектну систему навчання розробили в 20-ті роки ХХ століття американський педагог Дж. Дьюї та його послідовник В.Кілпатрік. Але не тільки американські вчені стояли біля витоків створення цього методу. Його ще на початку ХХ століття використовували і російські, і українські вчені у шкільному і вузівському навчанні (А.С.Макаренко, С.Т. Шацький, А.Г.Рівін). В українській педагогіці цей метод досліджували вчені О.Пєхота, Т.Кручініна, А.Касперський, К.Баханов. Метод проектів детально розробили творці системного курсу «Intel. Навчання для майбутнього».
|