Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

П`ятниця, 26.04.2024, 21:33
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Всеукраїнська Інтернет-олімпіада [33]
У розділі зібрані матеріали X Всеукраїнської Інтернет-олімпіада - 2010: положення, умови, регістрація, завдання.
Міжнародний конкурс з інформатики "Бобер" [11]
Науково-методичні публікації [51]
Авторські сучасні творчі уроки [46]
Весела математика у малюків [6]
Віртуальна дитяча енциклопедія [202]
У цьому розділі зібрані творчі роботи учнів нашої школи з різних предметів
Методичні об'єднання учителів [646]
Кабінет управління [109]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Методична лабораторія учителя » Науково-методичні публікації

ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
[ Викачати з сервера (73.0 Kb) ] 25.12.2012, 11:00
Автор Черняк Наталя Анатоліївна
Анотація. У статті розкривається актуальність використання проектних методів на уроках зарубіжної літератури, викладено переваги та недоліки щодо використання даної технології на уроках у школі, а також теоретичні та методологічні засади методу проектів.

В статье раскрывается актуальность использования проектных методов на уроках зарубежной литературы, изложены преимущества и недостатки использования данной технологии на уроках в школе, а также теоретические и методологические основы метода проектов.

The article reveals the relevance of the use of design techniques in the classroom of foreign literature, the advantages and disadvantages of using this technology in the classroom in the school, as well as theoretical and methodological foundations of the method of projects.

Постановка проблеми. Реформування освіти вимагає впровадження в практику активних методів, до яких належить і метод проектів. Проектну систему навчання розробили в 20-ті роки ХХ століття американський педагог Дж. Дьюї та його послідовник В.Кілпатрік. Але не тільки американські вчені стояли біля витоків створення цього методу. Його ще на початку ХХ століття використовували і російські, і українські вчені у шкільному і вузівському навчанні (А.С.Макаренко, С.Т. Шацький, А.Г.Рівін). В українській педагогіці цей метод досліджували вчені О.Пєхота, Т.Кручініна, А.Касперський, К.Баханов. Метод проектів детально розробили творці системного курсу «Intel. Навчання для майбутнього».

 


Категорія: Науково-методичні публікації | Додав: Olga_Bratischenko
Переглядів: 1041 | Завантажень: 1303 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Твоє віртуальне життя (63)
  • Музыкальный форум. (83)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2024