Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

Середа, 18.12.2024, 09:50
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Всеукраїнська Інтернет-олімпіада [33]
У розділі зібрані матеріали X Всеукраїнської Інтернет-олімпіада - 2010: положення, умови, регістрація, завдання.
Міжнародний конкурс з інформатики "Бобер" [11]
Науково-методичні публікації [51]
Авторські сучасні творчі уроки [46]
Весела математика у малюків [6]
Віртуальна дитяча енциклопедія [202]
У цьому розділі зібрані творчі роботи учнів нашої школи з різних предметів
Методичні об'єднання учителів [646]
Кабінет управління [109]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Методична лабораторія учителя » Науково-методичні публікації

СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ІВАНА КАРПЕНКА-КАРОГО
[ Викачати з сервера (51.5 Kb) ] 25.12.2012, 09:53
Автор Боженко Наталія Володимирівна
Анотація. У даній статті розглянуті сучасні вимоги вивчення творчості Івана Карпенка-Карого. Проаналізована притаманна автору правдивість зображених картин дійсності того часу, розкриті соціальні та психологічні аспекти рис характерів героїв.

В данной статье рассмотрены современные условия изучения творчества Ивана Карпенка-Карого. Проанализирована присущая автору правдивость изображения картин действительности того времени, раскрыты социальные и психологические аспекты черт характеров героев.

Тhis article considers modern means of studying of Ivan Karpenko-Karyi’s works. The doubtless truthfulness in depicting the pictures of reality as the main peculiarity of the author is under the analysis. Social and psychological aspects of the main characters created by him are revealed as well.
 
Постановка проблеми. Висвітлена й з’ясована необхідність вивчення літератури, яка в центрі уваги ставить людину, її духовний світ, творчий потенціал, підвладне відродження втрачених критеріїв моральності, утвердження вічних загальнолюдських уявлень про совість, честь, поняття добра і зла. Матеріал даної статті можна використовувати в роботі старшокласників у МАН, при підготовки учителя до уроків вивчення життя та творчості І.Карпенка-Карого.
Категорія: Науково-методичні публікації | Додав: Olga_Bratischenko
Переглядів: 736 | Завантажень: 231 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Твоє віртуальне життя (63)
  • Музыкальный форум. (83)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2024