Автор Земська Ірина Григорівна Анотація. В этой работе раскрыты способы и методы, используемые учителем на уроках трудового обучения для развития творческих способностей каждого ребенка.
В цій роботі розкриті спомоби та методи, які використовуються вчителем на уроках трудового навчання для розвитку творчих здібностей кожної дитини.
Some ways and methods are described in this article. They are used for improving pupils’ creating skills and their imagination by teacher.
Постановка проблеми. Творчість дітей – глибоко своєрідна сфера їхнього духовного життя, самовираження і самоутвердження, в якому яскраво виявляється індивідуальна самобутність кожної дитини. Цю самобутність не можливо охопити якимись правилами, єдиними і обов’язковими для всіх”, – писав В.О.Сухомлинський. Під дитячою творчістю розуміють діяльність дитини, у процесі якої вона створює якісно нові для самої себе цінності. Ці цінності мають і суспільне значення, тому що необхідні для всебічного розвитку особистості і, як наслідок, для розвитку суспільства. Інколи діти створюють речі, які мають справжню естетичну цінність, є творами мистецтва. |