Уважаемые коллеги, напоминаем, что Вам предоставляется возможность презентовать свой опыт работы на страницах фотоальманаха «Регион - Донбасс».
Фотоальманах объемом 320-350 страниц выйдет в конце лета - начале осени этого года. Тираж зависит от числа участников, примерное количество экз. - 1300-1400. Распространяться издание будет на предприятиях и в организациях, в библиотеках; поступит книга в Верховную Раду, Донецкую облгосадминистрацию и облсовет, администрации и советы городов и районов области. Каждый участник альманаха получит по 2 экз. за одну страницу публикации и 4 книги - за 2 страницы. Издание книги согласовано с Донецким областным советом на уровне руководства. Конкретное задание журналистам - сделать книгу лучшей в Украине.
Робота опублікована у збірнику до 75-річчя заснування Донецької області "Сузіря педагогічних талантів Донеччини" Донецьк: Витоки, том 2 Автор: Сокольська Тетяна Миколаївна
Моя педагогічна діяльність включає три напрямки: 1. Філософія успіху 2. Формування пізнавального інтересу 3. Евристичні методи. Протягом засвоєння учнями курсу біології паралельно (часто непомітно, ненав’язливо) проходить курс філософії успіху саморозвитку особистості учнів. Філософія успіху – це узагальнення ідей Володимира Леві, Дейла Карнегі, Наполеона Хілла. Уже з перших уроків біології починають «працювати» принципи філософії успіху. Один з них – «Усе в вас самих. І неможливе можливо!» Тема «Розвиток пізнавального інтересу учнів при вивченні біології з використанням інноваційних технологій» розглядається мною як складова системи роботи над проблемою особистісно0орієнтованого навчання і виховання.
"Фізика у школах України" № 20, 2010 рік Автор Агафонова Світлана Павлівна
Одним из видов повторения с учащимися сразу всей темы или раздела курса физики, помогающим выявить понимание материала, как на уровне воспроизведения знаний, так и на уровне их применения, является этот урок – физическая эстафета. От обычного повторения его отличает интересная для ребят форма проведения. Чтобы вовлечь всех учащихся, в том числе слабых и средних по успеваемости, эта игра должна удовлетворять следующим требованиям: охватывать все элементы знаний, полученных при изучении данного раздела или темы курса физики; не требовать от учеников специальной подготовки; все виды деятельности должны вызывать увлечение учащихся...
«Психолого-педагогічні засади профільного навчання
та профорієнтаційної роботи: досвід, тенденції, перспективи»
2 листопада 2010 року, 2 том, місто Донецьк Автор Агафонова Світлана Павлівна
«Розум полягає не тільки в знанні, а й в умінні застосовувати знання до справи»
Арістотель
Моя профессия – мое будущее!
Анотація Якщо ти обереш професію до душі, тобі ніколи не доведеться працювати. Твоя професія – твоє майбутнє. Працювати за покликанням. Ключові слова: вибір, професія, майбутнє, робота, престиж, успішність, європейський стандарт.
Аннотация Если ты выберешь профессию по душе, тебе никогда не придется работать. Твоя профессия – твое будущее. Работа по призванию. Ключевые слова: выбор, профессия, будущее, работа, престиж, успешность, европейский стандарт.
Annotation If you choose the profession close to your soul you won’t have to work hard. Your profession is your future. To work by your vocation. Keywords: choice, profession, future, job, prestige, success, European standard.
"Педагогічна скарбниця Донеччини" № 2, травень 2011 видавнича група "Витоки" Автор Грипась Ірина Анатоліївна
Я люблю проводити цей урок тому, що запропонований у формі казки він завжди викликає у дітей великий інтерес, а з іншого боку допомагає їм повторити сконцентрований у змісті уроку навчальний матеріал за цією темою. Починаю заняття з таких слів: «Діти, сьогодні в нас урок-казка. Слухайте уважно і фізику згадуйте. Приготуйте також зошити, вони вам знадобляться». Отже... ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ. Було в матері дві дочки: одна — рідна, інша — пасербиця. Рідну вона дуже любила, а пасербицю терпіти не могла. І все через те, що Марушка дуже добре знала фізику й красивіша за Олену була. А Олена жодного правила фізики не знала. Мачуха, як тільки гляне на Марушку, так і супиться. Поки Олена то вбиралася, то чепурилася, Марушка в будинку чистила, прибирала, варила, прала, шила, пряла — всю тяжку роботу виконувала. А мачуха тільки й сварить її цілий день.
Экскурсии, как форма учебных занятий по физике, занимают определенное место в программе школы и прочно вошли в учебный процесс. На занятиях по физике учителю представляются значительные возможности для привития учащимся некоторых практических умений и навыков, поскольку они выполняют большое количество лабораторных работ и опытов, в том числе работ с физико-техническим содержанием. Во время же экскурсий, в отличие от экспериментальных и лабораторных работ, когда физический процесс в определенной мере упрощается, учащиеся имеют возможность наблюдать явления, происходящие в реальных производственных условиях и во взаимосвязи с другими процессами, что дает им конкретные и живые представления о явлениях и объектах.
журналі "Відкритий урок", м.Київ www.pleyady.kiev.ua Автор: Агафонова Світлана Павлівна
Во все века жила, затаена, надежда
– вскрыть таинства природы.
В. Я. Брюсов
Слава силам! Этот урок давайте посвятим тем, кто еще не подозревает о своей любви к физике. Силе придают не только физический смысл:
"Ти силою очарування
Привабила поета вмить"
Козьма Прутков
Так подписывались члены литературного объединения трех братьев Жемчужниковых и писатель Алексей Толстой. Видите, далеко не физический смысл несет слово СИЛА
журналі "Відкритий урок", м.Київ www.pleyady.kiev.ua Автор: Квартіна Броніслава Олександрівна
Африка – неизлечимая страсть: это жгучая Сахара,
непроходимые и манящие джунгли Конго
и обширные пространства саванн.
С. Н. Демьянова
Встретившись лицом к лицу с этим необычным континентом, порой веришь в правдоподобие неправдоподобных легенд и сказаний, в подлинность сказок, с детства захватывающих воображение.
...Мы изучали таинственный мир экваториального леса. Кто не мечтал и не мечтает побывать в нем? Почти непроходимая стена из деревьев, кустарников, трав и бамбуков, перевитых травянистыми и одеревеневшими лианами разной толщины и длины. Кое-где деревья смыкаются над тропой, мы идем, словно по узкому туннелю...
Робота опублікована у збірнику до 75-річчя заснування Донецької області
"Сузіря педагогічних талантів Донеччини"
Донецьк: Витоки,
том 1
Автор: Квартіна Броніслава Олександрівна
Головною задачею, яка ставиться перед учителем, не тільки дати достатні та глибокі знання зі свого предмету й навчити учнів самостійно опановувати нові знання, а і в тому, щоб підготувати їх до плідної професійної діяльності в майбутньому. На уроках з основ економіки я намагаюся формувати в учнів всі види компетентності, роблячи головний наголос на життєву компетентність. Проблема набуття особистістю компетентності, свідомого визначення та здійснення людиною мети свого життя, досягнення успіху є однією з найважливіших проблем, які постали перед людством у XXI столітті і вирішувати ці проблеми сьогоднішнім старшокласникам. Життєва компетентність людини допомагає їй активно і творчо перетворюватися, розвивати себе і своє середовище згідно з власними цінностями, нормами моралі...
Особистісно орієнтована технологія Концептуальні положення Особистісно орієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно орієнтована педагогіка. Основна мета: процес психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її суб’єктності, життєвому самовизначенні, поєднання виховання та освіти в єдиний процес допомоги, підтримки дитини до життєтворчості. Педагогічні завдання: розвинути індивідуальні пізнавальні здібності кожної дитини; максимально виявити, ініціювати, використати досвід дитини; допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, сформувати в особистості культуру життєдіяльності, правильно визначити лінії життя.
1. З чим справляється учень? 2. Що мотивує учня? 3. Які досягнення учня за роки навчання в школі можна відзначити як значимі для поліпшення його нинішньої ситуації? 4. Які здібності є в учня, але він поки не використовував їх у школі повною мірою? 5. Які захоплення учня можуть допомогти йому в поліпшенні нинішньої ситуації? 6. Яким повинен стати учень у результаті роботи з ним? Які якості розів'ються в нього? 7. Що необхідно зробити для допомоги учневі? Хто може допомогти учневі? 8. Які переконання можуть сприяти позитивним змінам?
· Зміни не тільки необхідні, але і неминучі - люди змінюються постійно. · Поки людина жива, вона може почати змінюватися до кращого, і в неї є шанси.
1.Бажання. Віра Успіх приходить до того, хто мислить категоріями успіху. Поразка супроводжує тих, хто мислить категоріями поразки. 2. Не бійтеся себе Як скрипаль змушує прекрасну музику виливатися зі струн скрипки, так і ви можете розбудити ваш геній, який лише дрімає у ваших розумових здібностях, і змусити його привести вас до мети, яку ви для себе позначили. 3. Пізнай самого себе Визначте за допомогою комп'ютерних тестів рівень IQ, EQ, SQ. Повірте в те, що рівень інтелектуального, емоційного та духовного коефіцієнту можна змінити. Повірте в теорію множинного інтелекту. Почніть працювати в цьому напрямку.