Сайт "SCHOOL-LAND-UA" лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу MICROSOFT - 2011 "Вчитель-новатор"

               Освіта + Web

Понеділок, 27.01.2020, 14:21
Вітаю Вас Гость | RSS
ЗНО - онлайн

Меню сайту

Категорії розділу
Всеукраїнська Інтернет-олімпіада [33]
У розділі зібрані матеріали X Всеукраїнської Інтернет-олімпіада - 2010: положення, умови, регістрація, завдання.
Міжнародний конкурс з інформатики "Бобер" [11]
Науково-методичні публікації [51]
Авторські сучасні творчі уроки [46]
Весела математика у малюків [6]
Віртуальна дитяча енциклопедія [202]
У цьому розділі зібрані творчі роботи учнів нашої школи з різних предметів
Методичні об'єднання учителів [515]
Кабінет управління [109]

Сайти випускників

Мир професій

Мир спорту

Мир авто

Мир музики

Таємниці історії

Foto щоденник

Синоптик


Карта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Методична лабораторія учителя » Науково-методичні публікації

У категорії матеріалів: 51
Показано матеріалів: 41-51
Сторінки: « 1 2 3

Робота опублікована у збірнику
до 75-річчя заснування Донецької області
"Сузіря педагогічних талантів Донеччини"
Донецьк: Витоки,
том 2
Автор: Братищенко Ольга Григорівна 

Сьогодні, коли навколо йде безперервна комп'ютеризація, ми захоплюємося красою і багатством створеного Людиною-Творцем Комп'ютерного Всесвіту. Наш з учнями освітній простір - це гармонійний синтез математики, інформаційних технологій і творчості. Мій педагогічний досвід має дослідницькі та практичні нароби: філософія Успіху (додаток А), перспективна теорія, комп’ютерні технології, дослідження особистості. У ході дослідницької роботи розроблено творчий практикум дослідницьких математичних експериментів і впроваджено у роботу школи (2000-2011 роки). Освітнє експериментальне дослідження проведено по напрямкам: огляд новітніх технологій навчання і розкриття значення, дослідження комп’ютерних програм: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS FrontPage, Gran2D, Gran3D, Paint, Advanced Grapher, Functor-2.5, 3D-Grapher, 3DS max 5.0, по лінії застосування при вивченні математики...

Науково-методичні публікації | Просмотров: 1741 | Загрузок: 1159 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Робота презентована на психолого-методичному семінарі 
жовтень 2010 року, м. Дружківка, Україна
Автори Кардовська Ілона Василівна,
Кардовська Аліна Костянтинівна
 
Мета: створення психологічних умов для підвищення рівня впевненості в собі старшокласників в ситуації усного іспиту та ЗНО. Заняття № 1 Тема: Введення. Подання про впевнену, невпевнену, агресивну поведінку. Завдання: - Сформулювати уявлення школярів про майбутні заняття; - З'ясувати очікування старшокласників щодо занять; - Знайомство школярів з концепцією трьох типів поведінки; - Створити клімат психологічної безпеки. Що необхідно психологу: опорний конспект, годинник, м'яч. Що необхідно учневі: зошит для запису, ручка...
Науково-методичні публікації | Просмотров: 5866 | Загрузок: 2 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Робота опублікована у науково-методичному журналі
"Фізика в школах України"
№ 9, травень 2010
видавнича група "Основа"
Автор Агафонова Світлана Павлівна
 
Экскурсии, как форма учебных занятий по физике, занимают определенное место в программе школы и прочно вошли в учебный процесс. На занятиях по физике учителю представляются значительные возможности для привития учащимся некоторых практических умений и навыков, поскольку они выполняют большое количество лабораторных работ и опытов, в том числе работ с физико-техническим содержанием. Во время же экскурсий, в отличие от экспериментальных и лабораторных работ, когда физический процесс в определенной мере упрощается, учащиеся имеют возможность наблюдать явления, происходящие в реальных производственных условиях и во взаимосвязи с другими процессами, что дает им конкретные и живые представления о явлениях и объектах.
Науково-методичні публікації | Просмотров: 995 | Загрузок: 1571 | Добавил: Svetlana_Agafonova |

Робота опублікована у 2 випуску методичної збірки
"Освіта і культура в контексті Болонського процесу"
Слов'янськ-2010
Автор: Паніна Олена Вікторівна
 
Постать Винниченка – неординарне явище в історії українського красного письменства і в історії України. Його творчий доробок складають понад сто оповідань, п’єс, сценаріїв, публіцистичних статей, 14 романів. Окрім цього, письменник залишив двотомну етико-філософську працю «Конкордизм», майже 13 тисяч щоденникових записів (41 книжка) листування, близько сотні власних картин – пейзажів, натюрмортів, портретів і акварелей. Він не прагне до суворо реалістичного відтворення дійсності, у його творах «ми маємо не широку і різнобічну картину життя, а навмисний підбір певних рис». Такий підхід до відтворення дійсності визначає характер всієї художньої системи письменника
Науково-методичні публікації | Просмотров: 1597 | Загрузок: 1 | Добавил: Helena |

Робота опублікована у збірнику
до 75-річчя заснування Донецької області
"Сузіря педагогічних талантів Донеччини"
Донецьк: Витоки,
том 1
Автор: Квартіна Броніслава Олександрівна
 
Головною задачею, яка ставиться перед учителем, не тільки дати достатні та глибокі знання зі свого предмету й навчити учнів самостійно опановувати нові знання, а і в тому, щоб підготувати їх до плідної професійної діяльності в майбутньому. На уроках з основ економіки я намагаюся формувати в учнів всі види компетентності, роблячи головний наголос на життєву компетентність. Проблема набуття особистістю компетентності, свідомого визначення та здійснення людиною мети свого життя, досягнення успіху є однією з найважливіших проблем, які постали перед людством у XXI столітті і вирішувати ці проблеми сьогоднішнім старшокласникам. Життєва компетентність людини допомагає їй активно і творчо перетворюватися, розвивати себе і своє середовище згідно з власними цінностями, нормами моралі...
Науково-методичні публікації | Просмотров: 1927 | Загрузок: 365 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Робота презентована на електронній
Всеукраїнській науково-практичній конференції
«Наступність між початковою та основною ланкою навчання» 

м. Донецьк, Україна
Автор: Кардовська Ілона Василівна
 
Перехід з початкової в середню ланку традиційно вважається однією з найбільш педагогічно важких шкільних проблем, а період адаптації в 5му класі – одним з найважчих періодів навчання. Стан дітей в цей період, з педагогічної точки зору, характеризується низькою організованістю, навчальною неуважністю і недисциплінованістю, зниженою цікавістю до навчання та його результатам, з психологічної - зниження самооцінки, високим рівнем ситуативної тривожності. Спостереження за дітьми, спілкування з ними в цей період показує, що вони дуже незібрані, не можуть зрозуміти, як тепер їм спілкуватися з вчителями... 
Науково-методичні публікації | Просмотров: 6084 | Загрузок: 2 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Презентація досвіду роботи
учителя математики,
заступника директора
з навчальної роботи
Автор: Білогурова
Світлана Станіславівна 

Математика протягом усієї історії людства є складовою частиною культури, ключем до пізнання оточуючого середовища, основою науково-технічного прогресу. …Стрімко змінюється світ. Кількість інформації збільшується вдвічі кожні 15 років. Сучасні діти не уявляють свого життя без комп’ютера, хоча деякі використовують його як інструмент для ігор. Змінюються цілі та завдання сучасної освіти: формування знань та вмінь поступається місцем формуванню компетентностей. Мета навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах визначена Державним стандартом базової і повної середньої освіти в галузі «Математика», державною програмою з математики і передбачає:...

Науково-методичні публікації | Просмотров: 2226 | Загрузок: 1362 | Добавил: Svetlana_Belogurova |

Робота презентована на електронній
Всеукраїнській науково-практичній конференції
«Наступність між початковою та основною ланкою навчання»
 м. Донецьк, Україна
Автор: Руднева Анжела Едуардівна 
 
Психологический аспект перехода из начальной школы в среднюю состоит в том, что дети не вполне понимают требования и не всегда готовы принять тот объём информации, который учитель считает необходимым для получения достаточного и продвинутого уровня знаний. Чтобы переход из начальной школы в среднее звено прошел гладко без «зазубренок» и негативных результатов необходимо, прежде всего, желание ученика и терпение преподавателя. Что должно быть характерно для творческой работы учителя? Прежде всего, это вера в каждого ребенка...
Науково-методичні публікації | Просмотров: 1697 | Загрузок: 3 | Добавил: Olga_Bratischenko |

Робота презентована на Міжгалузевій регіональній
науково-практичній конференції 
«Здоров’я через освіту»
квітень 2009 року, м. Донецьк, Україна
Автор: Черняк Наталя Анатоліївна
 
Найважливіша особливість нашого часу - стрімке зростання всіх видів інформації. С. Лем, польський письменник – фантаст, назвав це явище «інформаційним вибухом», проте вчені вважають, що такі вибухи відбуваються постійно: зростанню інформації немає меж. За підрахунками дослідників, від початку нашої ери для подвоєння знань людству знадобилося 1500 років. Друге подвоєння відбулося за 250 років ( до 1750 р.), третє - за 150 (до 1900р.), четверте - за 50 років. Якщо обсяги інформації будуть зростати в такому темпі до 2043 року, то кількість знань повинна збільшитися в мільйони разів. Це означає, що у людства буде в 128 мільйонів разів більше інформації, ніж 2 тисячі років тому.
Науково-методичні публікації | Просмотров: 3961 | Загрузок: 0 | Добавил: Natali |

Робота презентована на обласній
науково-практичній конференції
"Модернізація управління закладами освіти
на державно-громадських засадах" 
грудень 2007 рку, м. Донецьк, Україна
Автор: Білоног Світлана Володимирівна
 
Управління будь-якою системою потребує об’єктивних знань про цю систему. Динамізм такої складної ієрархічної системи, якою є загальноосвітня сфера, вимагає введення досконалої в технологічному відношенні та змістовної в своїй основі системи моніторингу. Школи прагнуть забезпечити нормальне функціонування освітнього процесу, що містить у собі якісне досягнення результатів процесу, які повинні відповідати Державному стандарту, і необхідний для цього рівень мотивації. Освітні заклади намагаються перейти із режиму функціонування в режим розвитку, цілеспрямовано займаючись інноваційною роботою... 
Науково-методичні публікації | Просмотров: 3440 | Загрузок: 2 | Добавил: Tatjana_Orlova |

Робота презентована на Міжнародній конференції
«Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи»

05 – 06 листопада 2008 року, м. Донецьк, Україна
Автори: Боженко Наталя Володимирівна, Паніна Олена Вікторівна.
Кожна справа – творчо,
а інакше – навіщо?

Суть соціального замовлення суспільства школи ХХІ століття полягає у вихованні компетентнісно орієнтованої особистості, яка володіє не тільки певною сумою знань, умінь і навичок, а й здатна активно включитися в демократичні процеси, які відбуваються в нашій країні, стати учасником самоврядування народу. Одним із найважливіших факторів формування в учнів таких якостей є учнівське самоврядування (УС).
Науково-методичні публікації | Просмотров: 5183 | Загрузок: 0 | Добавил: Olga_Bratischenko |

1-20 21-40 41-51
Інтернет - безпека

Правова освіта

Наша бібліотека

Новини життя

Пошук

Форум-конференція
  • Музыкальный форум. (83)
  • Твоє віртуальне життя (62)
  • Журнал "Дніпро" запрошує літературні таланти! (28)
  • «100 человек, которые изменили ход истории» (114)
  • Державна атестація - 9 клас (56)
  • Твій вибір професії (102)

  • Друкувати сторінку


    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    1 вересня
    Copyright MyCorp © 2020Конструктор сайтів - uCoz